طبق یافته‌های تازه همه به هنگام سفر دروغ می‌گویند

وب سایت Booking به‌تازگی گزارشی را منتشر کرده که در آن، نکته‌ای بسیار جالب در بیان مسافران و گردشگران آشکار شده است

طبق یافته‌های تازه همه به هنگام سفر دروغ می‌گویند

وب سایت Booking به‌تازگی گزارشی را منتشر کرده که در آن، نکته‌ای بسیار جالب در بیان مسافران و گردشگران آشکار شده است. این وب‌سایت به‌تازگی گزارش پیش‌بینی‌های سفر سالانه خودش برای سال 2024 میلادی را منتشر کرده و در میان تمام چیزهایی که گردشگران و مسافران می‌توانند در سال آینده آن‌ها را تجربه کنند، نکته‌ای بسیار جالب و شوکه‌کننده قرار دارد. این گزارش حقیقتی همه‌جانبه را آشکار کرده و آن این است که همه مسافران دوست دارند به هنگام سفر اندکی دروغ بگویند.

بر طبق این گزارش‌ها، 68 درصد از مسافران بر این باور هستند که به هنگام سفر به بهترین نسخه از خودشان تبدیل می‌شوند اما اینکه کدام نسخه از خودشان را به نمایش می‌گذارند، جای سؤال دارد. 62 درصد از افراد اظهار داشتند که به هنگام سفر سعی می‌کنند تا از ناشناس ماندن لذت ببرند و این در حالی است که 37 درصد از گفتن داستان‌های تخیلی درباره زندگی خود لذت می‌برند. در این میان نیز 57 درصد از افراد بیان کردند که آن‌ها از خودشان انرژی شخصیت اصلی و برجسته را بروز می‌دهند.

پس وقتی به هنگام سفر نامی متفاوت برای خودتان را در یک مکان عمومی می‌گویید یا اینکه تحت نام مستعار اتاق رزرو می‌کنید یا وانمود می‌کنید که یک مأمور مخفی هستید، پس بدانید که تنها نیستید.

بر طبق گزارش‌های تازه منتشر شده که از میان 27000 گردشگر از 33 کشور مختلف جهان به دست آمده، 70 درصد از آمریکایی‌ها از ناشناس ماندن به هنگام سفر لذت می‌برند و می‌توان فرض کرد که این به معنای آن است که این گروه از افراد دوست دارند داستان‌های خیالی درباره خود بسازند و بازگو کنند. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که ایتالیایی‌ها صادق‌ترین مسافران هستند و کمترین احتمال وجود دارد که داستانی خیالی را از خودشان بگویند.

این افراد علاقه بسیار زیادی دارند تا نسخه دیگری را از خودشان برای دیگران به نمایش بگذارند و تمام تلاش خودشان را می‌کنند تا بهترین نسخه از خودشان را ارائه کنند. با دامن زدن به این ایده که افراد هنگام سفر شخصیت‌های مختلفی را به خود می‌گیرند تا به هنگام سفر احساس سرزنده‌تری داشته باشند، بیش از 68 درصد از افراد احساس می‌کنند که به هنگام تعطیلات بهترین نسخه خودشان هستند و قادرند تا موانع را کنار بگذارند و جنبه‌های جدیدی از شخصیت‌شان را بپذیرند و این در حالی است که 42 درصد از افراد سعی می‌کنند تا هزینه‌های بیشتری را در سفر بکنند تا بهترین جنبه زندگی خودشان را تجربه کنند.

پس بر طبق این پیش‌بینی‌های صورت گرفته، افراد در سال 2024 میلادی به کجا سفر می‌کنند؟ بر طبق این یافته‌ها سال آینده در صنعت گردشگری بیشتر حول محور تعطیلات دریایی و ساحلی خواهد بود. با گرم‌تر شدن هوا، 67 درصد از مسافران به دنبال مکان‌هایی با محوریت آب هستند. 36 درصد مشتاق تماشای یک اقیانوس یا دریاچه هستند و این در حالی است که 75 درصد دوست دارند تا در کنار لبه آب آرامش را تجربه کنند.

18 درصد از مسافران نیز بیان کردند که آن‌ها زندگی بهتر را در اولویت قرار می‌دهند و به جای رفتن به کنار رودخانه‌ها برای پیدا کردن آرامش، به استراحتگاه‌ها روی می‌آورند. این در حالی است که 20 درصد از مسافران نیز خاطر نشان کردند که در استراحتگاه‌های سلامت تعطیلات خود را سپری می‌کنند. سال 2024 میلادی همچنین سال بزرگ دیگری برای سفر تنهایی خواهد بود و 63 درصد از مسافران مرد اظهار داشتند که آن‌ها به دنبال آن هستند تا یک سفر انفرادی را تجربه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان