سفر در هالووین و بازدید از ترسناک‌ترین خانه‌های جهان

در سراسر جهان خانه‌ها و قلعه‌هایی وجود دارند که می‌توانید شب را در آنجا سپری کنید ولی این مکان‌ها جزو ترسناک‌ترین خانه‌های جهان به شمار می‌روند و می‌توانند تجربه دلهره‌آور و متفاوتی را برای شما به ارمغان بیاورند

سفر در هالووین و بازدید از ترسناک‌ترین خانه‌های جهان

در سراسر جهان خانه‌ها و قلعه‌هایی وجود دارند که می‌توانید شب را در آنجا سپری کنید ولی این مکان‌ها جزو ترسناک‌ترین خانه‌های جهان به شمار می‌روند و می‌توانند تجربه دلهره‌آور و متفاوتی را برای شما به ارمغان بیاورند. هالووین نزدیک است و ممکن است برخی از افراد دوست داشته باشند سفری با تم هالووین را تجربه کنند. همین نیز باعث شده تا اقامت در یکی از این خانه‌ها ایده بسیار خوبی باشد.

این خانه‌ها و قلعه‌ها دکوراسیون مخوفی دارند و داستان‌ها و شایعه‌های پیرامون آن‎‌ها نیز باعث شده تا اقامت در آنجا دلهره‌آور باشد و سفری متفاوت را در هالووین برای شما رقم بزند. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی ترسناک‌ترین خانه‌های جهان بپردازیم که می‌توانید در آن‌ها اقامت کنید.

اتاق خواب جن‌زده تالیستون، گریت دانمو، بریتانیا

باغ‌ها و خانه تالیستون (Talliston House and Gardens) در شهر بازاری و باستانی گریت دانمو زمانی یک خانه معمولی بوده است اما مالکان آن، این ملک را به هزارتویی جادویی از اتاق‌ها تبدیل کرده‌اند که هر کدام از این خانه‌ها به سبک زمان و مکان متفاوتی هستند. اتاق خواب جن‌زده در اینجا یک اتاق خواب کودک هفت ساله است که با کتاب و اسباب‌بازی‌های متعدد و با جزئیات کابوس‌وار تزیین شده است.

کلبه لورا، ساوانا جورجیا، ایالات متحده آمریکا

کلبه لورا (Laura’s Cottage) در یکی از تسخیرشده‌ترین شهرهای ایالات متحده آمریکا واقع شده و این در حالی است که این کلبه در سال 1799 میلادی ساخته شده است. در حال حاضر مالکان فعلی این کلبه به طور کامل فضای آن را مدرن کرده‌اند و از همه مهم‌تر اینترنت و وای‌فای به آن اضافه کردند اما با این وجود، دکوراسیون این کلبه همچنان شخصیت تاریخی خودش را حفظ کرده است.

شایعات حاکی از آن هستند که خود لورا همچنان در داخل این کلبه حضور دارد. طبق گزارش‌هایی از مسافرانی که شب را در این کلبه سپری کردند، لورا گهگاهی در طول شب پنجره‌ها را باز می‌کند و چراغ‌ها را خاموش و روشن می‌کند.

کاستلو دال پوزو، پیمونت، ایتالیا

این ملک ایتالیایی که داستان پس‌زمینه دلهره‌آوری دارد، اکنون به‌عنوان یک هتل مورد استفاده قرار می‌گیرد. در سال 1467 میلادی، زنی جوان به نام باربارا عاشق یک کاپیتان ارتش به نام متئو شد. آن‌ها قصد فرار به همراه هم را داشتند اما وقتی پدر باربارا متوجه رابطه میان آن‌ها می‌شود، او را در برج حبس می‌کند و متئو نیز به فرانسه تبعید می‌شود. باربارا از تبعید بی‌خبر بوده و در برج می‌میرد و این در حالی بوده که او منتظر بازگشت متئو بوده است. برخی از افراد بیان کردند که امروزه آن‌ها گاهی اوقات می‌توانند باربارا را ببینند که از پنجره برج در حال تماشای بیرون است.

قلعه شاتو پیتاو، مسکو، روسیه

گفته می‌شود این قلعه کوچک که در 10 کیلومتری مسکو واقع شده، روحی را درون خودش دارد که هفته‌ای یک بار در نیمه شب ظاهر می‌شود. این قلعه داستان پس‌زمینه جالبی دارد و این در حالی است که هر شب 9 نفر می‌توانند در آن اقامت داشته باشند و از همین رو، شما در مواجه با ترس و وحشت‌های احتمالی تنها نخواهید بود.

این قلعه همچنین دارای چندین استخر، اتاق بیلیارد، سونا و باغ‌های متعدد است. در اطراف آن نیز مکان‌های بسیار زیادی وجود دارند که برای فرار از داستان‌های ترسناک پیرامون این قلعه می‌توان به آن‌ها پناه برد.

آپارتمان جنزده، یورک، انگلیس

این آپارتمان بیش از 600 سال قدمت دارد و همانند یک کپسول زمان به شمار می‌رود که تاریخچه پشت شهر یورک در شمال انگلیس را درون خودش حفظ کرده است. این آپارتمان مشرف به نمای نمادین یورک مینستر (York Minster) است و دارای روکش چوبی مشخصی است. از جاذبه‌های اطراف آن نیز می‌توان به یورک دانجنز (York Dungeons) و هالو اسکریم (Hallowscream) اشاره کرد و همین نیز باعث شده تا اینجا مکانی عالی برای جشن گرفتن هالووین باشد.

قلعه بران، ترانسیلوانیا

قلعه بران (Bran Castle) در ترانسیلوانیا به‌عنوان قلعه دراکولا شهرت دارد و در چند سال پیش برخی از افراد خوش‌شانس می‌توانستند شب هالووین را در درون این قلعه اقامت داشته باشند. بدون شک، اقامت در این قلعه یک اقامت ترسناک بوده و مهمانان درون تابوت‌هایی با پوشش مخملی خوابیده‌اند و به همراه داکر استوکر، برادرزاده برام استوکر در این قلعه گردش کردند. در حال حاضر نمی‌توان در این قلعه اقامت داشت اما می‌توان امید داشت که در سال‌های آینده بار دیگر اقامت در شب هالووین در این قلعه امکان‌پذیر شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان