کیا کارناوال ۲۰۲۵ با طراحی جسورانه جدید

قسمت عقب کیا کارناوال ۲۰۲۵ اکنون صاف‌تر است زیرا دیگر دستگیره قابل مشاهده‌ای برای باز کردن درب صندوق عقب وجود ندارد

کیا کارناوال 2025 با طراحی جسورانه جدید

کیا این هفته دو محصول مهم را معرفی کرد. چند روز پس از معرفی کیا K5 2025، کیا کارناوال 2025 با انتشار تصاویری که فقط نمای بیرونی را نشان می‌دهد، رسماً معرفی شد. چراغ‌های جلو و عقب این مینی ون کاملاً بازطراحی شده‌اند و چیدمان مشابهی دارند که شبیه حرف “T” است.

به نظر می‌رسد که جلوپنجره جلوی به روز شده دارای الگوهای متفاوتی بسته به سطح تریم باشد. در همین حال، این نسخه کره جنوبی از این خودرو خانوادگی، یک درجه “جاذبه” با لهجه‌های فلزی تیره را معرفی می‌کند. همانند سدان میان سایز ذکر شده، سپر جلو پس از حذف چراغ‌های مه شکن جداگانه، طراحی تمیزتری دارد. در قسمت عقب، کیا فرورفتگی پلاک را به پایین درب صندوق عقب منتقل کرده است.

قسمت عقب کیا کارناوال 2025 اکنون صاف‌تر است زیرا دیگر دستگیره قابل مشاهده‌ای برای باز کردن درب صندوق عقب وجود ندارد. تغییر دیگری که متوجه شده‌ایم، موقعیت نشان کیا است که دیگر نوار چراغ عقب را قطع نمی‌کند. این تصمیم طراحی به دلیل تصمیم طراحی که برای کیا K5 2025 نیز گرفته شده است، کمی پایین‌تر منتقل شده است. به نظر می‌رسد چراغ‌های پایین‌تر نصب شده در سپر عقب باریک تر از قبل هستند، در حالی که تریم فلزی سپر نسبت به مدل قبل از فیس لیفت بیشتر است.

تصاویر فضای داخلی هنوز منتشر نشده است، اما گزارش‌هایی از کره حاکی از آن است که این مینی ون دارای صفحه نمایش خمیده و فناوری تشخیص اثر انگشت است که به تازگی در کیا K5 بازنگری شده دیده‌ایم. انتظار می‌رود یک تغییر قابل توجه‌تر در زیر کاپوت رخ دهد، جایی که کارناوال قرار است یک پیشرانه هیبریدی با موتور بنزینی توربوشارژ 1.6 لیتری و یک موتور الکتریکی برای یک سیستم الکتریکی به ارث رسیده از سورنتو دریافت کند. خروجی آن مشخص نیست، اما در این شاسی بلند، قدرت ترکیبی 227 اسب بخار و گشتاور 258 پوند فوت را تولید می‌کند.

انتظار می‌رود رونمایی کامل در هفته‌های آینده انجام شود. در ایالات متحده، کارناوال قبلاً وارد سال مدل 2024 شده است، بنابراین این بازنگری میان چرخه احتمالاً با مدل سال 2025 ارائه خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان