HeyBike Mars ۲.۰ جدید نوید عملی بودن و سرگرمی در هر کجا را می‌دهد

HeyBike Mars ۲.۰ با موتور قدرتمند، قاب تاشو سریع و لاستیک‌های ضخیم تنها تعدادی از ویژگی‌های برجسته Mars ۲.۰ هستند.

HeyBike Mars 2.0 جدید نوید عملی بودن و سرگرمی در هر کجا را می‌دهد

HeyBike Mars 2.0 با موتور قدرتمند، قاب تاشو سریع و لاستیک‌های ضخیم تنها تعدادی از ویژگی‌های برجسته Mars 2.0 هستند.

HeyBike یکی از استارت‌آپ‌های دوچرخه‌های برقی است که امیدوار است تحرک الکتریکی دوچرخه را برای عموم مردم در دسترس قرار دهد. این برند دارای انتخاب گسترده‌ای از دوچرخه‌های برقی در لیست خود است که همه آنها برای ارائه تعادل بین تحرک شهری و سرگرمی در هر کجا طراحی شده‌اند. جدیدترین مدل آن، Mars 2.0، به دنبال تنوع، عملکرد و مقرون به صرفه بودن خود را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

Mars 2.0 برای اولین بار در CES 2023 به نمایش درآمد و دارای پیشرفت‌های عملکردی نسبت به خواهر کوچکتر خود، Mars بود. در انتهای عملکرد، با یک موتور هاب 1200 واتی کار می‌کند که تا سرعت 28 مایل در ساعت به پدال کمک می‌کند. موتور دارای گشتاور 80 نیوتن متری است که قدرت بیش از اندازه برای مقابله با تپه‌های شیب‌دار را تضمین می‌کند. برای راحتی، Mars 2.0 سه حالت کمک پدال برای شرایط مختلف سواری ارائه می‌دهد. تلاش‌های پدال زدن راکب از طریق یک سیستم محرکه هفت سرعته Shimano عبور می‌کند، در حالی که یک دریچه گاز به شما این امکان را می‌دهد که بدون پدال سواری کنید.

در مورد باتری، HeyBike Mars 2.0 دارای یک بسته باتری 600 وات ساعتی است که بردی تک شارژ تا 45 مایل را نوید می‌دهد. همچنین دارای یک پورت USB برای شارژ دستگاه‌های شما در حال حرکت است. باتری همچنین به سیستم روشنایی LED برق می‌دهد که ایمنی و دید در شب و شرایط کم نور را تضمین می‌کند. در همین حال، یک پایه جانبی آلیاژ پایداری پارکینگ را ارائه می‌دهد، در حالی که گلگیرهای کامل اختیاری لباس‌های راکب را در رفت و آمد به مدرسه یا محل کار تمیز نگه می‌دارد.

Heybike Mars 2.0 روی لاستیک‌های ضخیم می‌چرخد و دارای یک چنگال تعلیق جلو است تا از جاده‌های ناهموار و مسیرها عبور کند. همچنین دارای یک قفسه عقب pegboard-packing است که اتصال انواع لوازم جانبی برای حمل و نقل چمدان و بار را آسان می‌کند. در همین حال، یک صفحه نمایش فرمان بررسی وضعیت سریع و آسان را فراهم می‌کند، به شما امکان می‌دهد به راحتی از برد و وضعیت باتری خود مطلع شوید. علاوه بر این، یک برنامه تلفن همراه به شما امکان می‌دهد تنظیمات روی دوچرخه خود را بیشتر سفارشی کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب Mars 2.0 قاب تاشوی آسان آن با ارتفاع استنداوور کم است. این دو مزیت را ارائه می‌دهد – اولین مورد سهولت حمل و نقل است، زیرا به راحتی در پشت یک ون یا در گوشه دنج گاراژ یا آپارتمان شما قرار می‌گیرد. ارتفاع استنداوور کم همچنین به این معنی است که دوچرخه برای راکبان کوتاه قد مناسب است، در حالی که ستون صندلی قابل تنظیم به این معنی است که برای راکبان قد بلندتر نیز مناسب است.

در مورد قیمت و در دسترس بودن، HeyBike قیمت خرده فروشی Mars 2.0 را 1499 دلار اعلام کرده است. با این حال، از این لحظه، Mars 2.0 با قیمت “پیشنهاد هالووین” فقط 1199 دلار عرضه می‌شود. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان