هتلی با تِم کاراکترهای پیکسار به‌زودی افتتاح می‌شود

استودیو انیمیشن‌سازی پیکسار از جمله استودیوهای انیمیشن‌سازی محبوب و برجسته به شمار می‌رود که تا به امروز توانسته آثار بسیار درخشان و ماندگاری را برای طرفداران به ارمغان بیاورد و اوقات بسیار خوشی را برای همه بینندگان با هر سن و سالی رقم بزند

هتلی با تِم کاراکترهای پیکسار به‌زودی افتتاح می‌شود

استودیو انیمیشن‌سازی پیکسار از جمله استودیوهای انیمیشن‌سازی محبوب و برجسته به شمار می‌رود که تا به امروز توانسته آثار بسیار درخشان و ماندگاری را برای طرفداران به ارمغان بیاورد و اوقات بسیار خوشی را برای همه بینندگان با هر سن و سالی رقم بزند. حالا نیز طرفداران این استودیو می‌توانند در هتلی با تِم کاراکترهای انیمیشن‌های پیکسار در Disneyland Resort اقامت داشته باشند.

هتل Pixar Place دیزنی به‌صورت رسمی در تاریخ 30 ژانویه سال 2024 میلادی افتتاح خواهد شود. برای اولین بار در سال 2022 میلادی ساخت این هتل اعلام شده بود، هتلی که بازسازی کاملی از هتل Paradise Pier به شمار می‌رود. هتل Paradise Pier هتل و تفرجگاهی با مضمون ساحلی و با اشاره به کاراکترهای محبوبی همچون داستان اسباب بازی (Toy Story) بود و اتاق‌ها و محوطه آن نیز اشاره‌های بسیار زیادی به این کاراکترها داشتند. حالا نیز دیزنی آن را به طور کامل بازسازی کرده که هتلی با تم کاراکترهای انیمیشن‌های پیکسار باشد.

هتل Pixar Place الهام و طنزی که درون هر کدام از آثار پیکسار وجود دارد را بر می‌انگیزد و در عین حال نیز فرایند هنری این آثار را جشن می‌گیرد. در این هتل و طراحی‌های صورت گرفته در آن، طراحی‌های اولیه و طراحی‌های پایانی کاراکترهای مختلف پیکسار به نمایش گذاشته خواهند شد که داستان‌های پر جنب‌وجوشی از پیکسار را بازگو خواهند کرد.

این هتل قرار است در ابتدای سال 2024 میلادی تکمیل شود. مهمانان به هنگام ورود به لابی این هتل شاهد مکانی بسیار زیبا و تماشایی خواهند بود که در میانه آن لامپ بسیار بزرگ و نمادین پیکسار روی یک توپ دیده می‌شود. مهمانان در بالای سر خودشان نیز شاهد تندیس‌ها و آویزهای زیبا و تزیین‌شده‌ای خواهند بود.

این آویزها دوران ابتدایی فیلمسازی پیکسار را به نمایش خواهند گذاشت، آن هم زمانی که انیماتورها با شکل‌ها و رنگ‌های ابتدایی کاراکترهای مختلف را خلق کرده‌اند. این کاراکترها در ابتدای راه خود به نمایش گذاشته شده‌اند، درست همان گونه که مهمانان با ورود به لابی این هتل، سفر و داستان خود در دیزلند ریزورت را شروع می‌کنند.

اتاق‌های این هتل به نحوی بازسازی شدند که با تم انیمیشن‌های پیکسار هستند و می‌توان کاراکترهای مختلف و طراحی‌های مربوط به آن‌ها را در همه جا مشاهده کرد که شامل تخت خواب و مبلمان می‌شود. این اتاق‌ها سبک و سیاقی مدرنی دارند و شامل آثار هنری‌ای هستند که توسط هنرمندان استودیو پیکسار خلق شده‌اند. هنرهای مفهومی از آثار محبوبی همچون انیمیشن «داستان اسباب بازی 3» و انیمیشن شگفت‌انگیزان (The Incredible) نیز در داخل این اتاق‌ها وجود خواهند داشت تا رنگ‌های دلنشین و گرمی را به اتاق بدهند.

در اینجا رستوران برجسته و درخشانی به نام Great Maple وجود دارد که زودتر از خود هتل و در ماه نوامبر افتتاح خواهد شد. این رستوران مدرن آمریکایی برای صبحانه، ناهار و شام غذاهای خوشمزه و راحتی را سرو خواهد کرد. در کنار این رستوران نیز کافی‌شاپ جدیدی به نام Sketch Pad Cafe در لابی این هتل افتتاح خواهد شد. علاوه بر این موارد در پشت بام این هتل نیز یک بار به نام Small Bytes در کنار استخر وجود خواهد داشت.

مهمانان اکنون می‌توانند از استخر بازسازی شده این هتل روی پشت بام لذت ببرند که همراه با محوطه استخر با تم انیمیشن Finding Nemo، سرسره Crush’s Surfin و آتش‌دان‌هایی با تم پیکسار است. انتظار می‌رود که این زمین بازی و بار کنار استخر جدید در اواخر پاییز امسال افتتاح شوند.

در خارج از لابی اصلی نیز فروشگاه سوغاتی و هدیه STOR-E بازسازی شده که شامل کالاهایی با تم پیکسار به همراه یافته‌هایی از Disneyland Resort کلاسیک است. یک مرکز تناسب اندام جدید و توسعه یافته نیز اخیراً افتتاح شده که دارای یک نقاشی دیواری گسترده با الهام از انیمیشن Monsters University است و در آن، مایک و سالی در حال دویدن روی تردمیل هستند.

مطمئناً اقامت در این هتل با تم کاراکترهایی از انیمیشن‌های پیکسار می‌تواند برای علاقه‌مندان و طرفداران این استودیوی انیمیشن‌سازی و آثار آن بسیار جذاب و دلنشین باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان