بهترین مقاصد اروپایی برای سفر در فصل میانه

به طور کلی می‌توان گفت که هیچ زمان بدی برای سفر به اروپا وجود ندارد ولی با این وجود، برخی زمان‌ها هستند که از لحاظ مالی بسیار منطقی‌تر و به‌صرفه‌تر هستند. از جمله این زمان‌ها نیز می‌توان فصل میانه یا شولدر سیزن اشاره کرد.

بهترین مقاصد اروپایی برای سفر در فصل میانه

به طور کلی می‌توان گفت که هیچ زمان بدی برای سفر به اروپا وجود ندارد ولی با این وجود، برخی زمان‌ها هستند که از لحاظ مالی بسیار منطقی‌تر و به‌صرفه‌تر هستند. از جمله این زمان‌ها نیز می‌توان فصل میانه یا شولدر سیزن اشاره کرد.

فصل میانه در سفر به بازه زمانی قبل یا بعد از اوج فصل گردشگری یک مقصد گفته می‌شود. این بازه زمانی هنگامی است که مسافران اغلب اوقات می‌توانند پروازها و هتل‌های با قیمت مناسب پیدا کنند و همچنین با حضور کمتری از گردشگران بتوانند از مقصد مورد نظر خود بازدید به عمل بیاورند. این زمان همچنین زمانی فوق‌العاده و عالی برای تجربه اروپا همانند یک فرد بومی است.

در فصل تابستان، افراد و گردشگران بسیار زیادی به اروپا سفر می‌کنند تا از جاهای دیدنی آن دیدن کنند. همین نیز سبب شده تا تابستان اوج فصل گردشگری در این قاره باشد. با اینکه فصل تابستان آب‌وهوای بسیار خوبی دارد اما قیمت‌ها در این فصل بسیار بالا است. با این وجود، فصل میانه زمان بسیار خوبی برای تجربه جاهای دیدنی با حضور جمعیت کمتر است. در این فصل، دما نسبتاً خوب است و هزینه‌های هتل و پرواز نیز معقول‌تر هستند.

لیسبون پرتغال

ALEXANDER SPATARI/GETTY IMAGES

ALEXANDER SPATARI/GETTY IMAGES

شهر لیسبون در پرتغال از جمله شهرهای برجسته و درخشان این کشور به شمار می‌رود که مورد توجه گردشگران بسیار زیادی قرار گرفته است. این شهر که پایتخت پرتغال نیز است، پر از هتل‌های بوتیک فوق‌العاده، جاهای دیدنی تاریخی و همچنین خوشمزه‌ترین پاستاهای کل کشور است. فصل میانه در لیسبون از ماه مارس تا مه و همچنین از سپتامبر تا اوایل ماه نوامبر است. در این دو بازه زمانی نه‌تنها می‌توانید پروازهای خوبی را خریداری کنید بلکه می‌توانید به‌راحتی و با قیمت‌های مناسب در برخی از برجسته‌ترین هتل‌های لیسبون همچون هتل Four Seasons Hotel Ritz اقامت داشته باشد.

نیس فرانسه

SIRIPONG KAEWLA-IAD/GETTY IMAGES

SIRIPONG KAEWLA-IAD/GETTY IMAGES

اگر به دنبال آن هستید تا تعطیلاتی لوکس را در اروپا سپری کنید، پس بهتر است که سفری به نیس فرانسه در فصل میانه داشته باشید. این شهر بسیار زیبا و جذاب در ریویرای فرانسه واقع شده و بهشتی برای کسانی است که به دنبال استراحت در کنار آب‌های درخشان و آبی رنگ هستند. شهر نیس به‌خاطر زیبایی‌های طبیعی متعدد خودش در فصل تابستان توجه مسافران و گردشگران بسیار زیادی را به خودش جلب می‌کند و باعث می‌شود تا جمعیت بسیار زیادی در جاهای دیدنی حضور داشته باشند و همچنین قیمت هتل‌ها افزایش پیدا کند. با این حال، شما می‌توانید با سفر در ماه سپتامبر یا اکتبر که هوا همچنان مناسب است، به اینجا سفر کنید و از تعطیلاتی دلنشین لذت ببرید.

ونیز ایتالیا

FRANCESCO RICCARDO IACOMINO/GETTY IMAGES

FRANCESCO RICCARDO IACOMINO/GETTY IMAGES

شهر ونیز یکی از پربازدیدترین شهرهای اروپا به شمار می‌رود که به طور سالیانه نزدیک به 5.5 میلیون بازدیدکننده را پذیرا است. اینجا مکانی بسیار شلوغ و پر رفت و آمد است اما همچنان به لطف کانال‌های تاریخ و همچنین موزه‌های جهانی خودش از جمله مکان‌ها و شهرهایی است که حتماً باید آن را از نزدیک مشاهده کرد. برای اینکه از جمعیت بسیار زیاد گردشگران در اوج فصل گردشگری اجتناب کرد، باید در فصل میانه و از ماه مارس تا مه یا از ماه سپتامبر تا نوامبر به ونیز ایتالیا سفر کنید. در این زمان می‌توانید از سفری دلنشین و خاطره‌انگیز لذت ببرید.

مونیخ آلمان

F11PHOTO/GETTY IMAGES

F11PHOTO/GETTY IMAGES

شهر مونیخ برخی از معماری‌های بسیار قدیمی و در عین حال تماشایی آلمان را درون خودش جای داده است و در آنجا می‌توان از غذاهای باواریایی خوشمزه لذت برد و برخی از دلنشین‌ترین نوشیدنی‌های جهان را چشید. این شهر از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است، به‌خصوص به هنگام فصل جشنواره‌ها و اکتبرفست. این در حالی است که به لطف بازارهای کریسمسی نیز این شهر در اواخر سال میلادی بسیار شلوغ می‌شود. برای کسانی که می‌خواهند راحت‌تر و به دور از شلوغی از شهر مونیخ دیدن کنند، بهتر است که فصل میانه را برای سفر به این شهر انتخاب کنند. در فصل بهار از ماه مارس تا ژوئن و درست پس از جشنواره اکتبرفست در میانه ماه اکتبر بهترین زمان سفر به مونیخ است تا علاوه بر لذت بردن از خلوتی شهر بتوانید در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی کنید.

بارسلونا اسپانیا

ALEXANDER SPATARI/GETTY IMAGES

ALEXANDER SPATARI/GETTY IMAGES

بارسلونا یکی از مقاصد گردشگری برجسته اروپا به شمار می‌رود که سالانه گردشگران بسیار زیادی را به خودش جلب می‌کند. این شهر پر از جاذبه‌های مختلف است که از جمله آن‌ها می‌توان به سواحل بسیار زیبا، معماری خارق‌العاده و غذاهای بسیار خوشمزه اشاره کرد. در فصل تابستان شهر بارسلونا بسیار شلوغ می‌شود ولی فصل میانه از آوریل تا مه و همچنین از سپتامبر تا اکتبر در عین اینکه همچنان آب‌وهوای گرم خوبی دارد، دسترسی راحت‌تر و به دور از شلوغی را به برخی از مشهورترین جاهای دیدنی شهر ارائه می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان