خودروی مسابقه‌ای جدید مرسدس-AMG GT۲ Pro

Pro از مرسدس-AMG GT۲ موجود به عنوان نقطه شروع استفاده می‌کند. این نسخه جدید از سیستم Push۲Pass بهره می‌برد که به طور موقت توان خروجی از V۸ دو توربو ۴.۰ لیتری را به ۷۳۹ اسب بخار (۵۵۱ کیلووات) افزایش می‌دهد، در مقایسه با ۶۹۷ اسب بخار استاندارد (۵۲۰ کیلووات) در رانندگی معمولی. گیربکس ترتیبی شش سرعته دارای نسبت دنده های اصلاح شده است.

خودروی مسابقه‌ای جدید مرسدس-AMG GT2 Pro

مرسدس – AMG GT2 Pro برای علاقه‌مندان ثروتمند به ورزش‌های موتوری که به دنبال حضور در پیست هستند معرفی شده است. اما لزوماً برای کسانی که می‌خواهند مسابقه دهند نیست. قیمت‌ها از معادل 509,545 دلار (479,000 یورو) شروع می‌شود.

Pro از مرسدس-AMG GT2 موجود به عنوان نقطه شروع استفاده می‌کند. این نسخه جدید از سیستم Push2Pass بهره می‌برد که به طور موقت توان خروجی از V8 دو توربو 4.0 لیتری را به 739 اسب بخار (551 کیلووات) افزایش می‌دهد، در مقایسه با 697 اسب بخار استاندارد (520 کیلووات) در رانندگی معمولی. گیربکس ترتیبی شش سرعته دارای نسبت دنده های اصلاح شده است.

GT2 Pro همچنین دارای مجموعه‌ای از کمک فنرهای قابل تنظیم چهار جهته است، در حالی که ماشین پیست موجود از قطعات قابل تنظیم سه جهته استفاده می‌کند. مرسدس با اضافه کردن صفحات انتهایی بزرگتر به بال عقب، آیرودینامیک مدل جدید را اصلاح می‌کند.

همه GT2 Pro ها با بدنه خاکستری مات با راه راه‌های سبز آبی عرضه می‌شوند. چرخ های 18 اینچی دارای طرح رنگ مطابقی هستند. عناصر فیبر کربنی بدنه دارای روکش براق هستند. در کابین، یک پوشش روی کنسول مرکزی به آن رنگ مایل به آبی می‌بخشد. تهویه مطبوع رانندگان را در طول یک جلسه پیست راحت نگه می‌دارد. برای ایمنی، این خودرو دارای سلول ایمنی کربنی، کمربند ایمنی پنج نقطه‌ای، تورهای ایمنی، خاموش کننده آتش و دریچه استخراج روی سقف است.

خریداران همچنین آرایه‌ای از لوازم جانبی متمرکز بر پیست دریافت می‌کنند. پوما یک لباس مسابقه، دستکش، کفش و حتی لباس زیر مسابقه‌ای را تامین می‌کند – برای احتیاط. همچنین یک کلاه ایمنی Bell با طرح مرسدس-AMG GT2 Pro وجود دارد.

مرسدس چندین گزینه برای مشتریانی که به دنبال امکانات رفاهی بیشتر هستند ارائه می دهد. سلول ایمنی سرنشین به این معنی است که یک سرنشین دوم می تواند در پیست همراه شود. همچنین صندلی و کلاه ایمنی خنک کننده و سیستم نوشیدنی در دسترس هستند. خریداران حتی می توانند برای آموزش از یک عضو از تیم رانندگان مرسدس-AMG درخواست دهند.

در حالی که GT2 Pro در هنگام تحویل قانونی مسابقه نیست، خریداران می توانند آن را به گونه‌ای کاهش دهند که برای مسابقات قانونی باشد. مشتریان حتی برای ورود به رویدادهای سری مسابقات AMG Racing اولویت دارند.

AMG GT2 و Pro تنها نسخه های خودروی مسابقه ای برای این کوپه اسپرت مرسدس نیستند. در ماه اوت، این خودروساز GT3 Edition 55 را در یک نسخه محدود تنها 5 دستگاه معرفی کرد. این مدل مجوز FIA برای مسابقات را نداشت، بنابراین شرکت V8 6.3 لیتری را به 650 اسب بخار رساند – حدود 100 اسب بخار بیشتر از GT3 معمولی. این شرکت تقریباً 620,000 دلار (625,000 یورو) برای آنها هزینه کرد.

مرسدس احتمالاً یک AMG GT با کارایی بالا و قانونی جاده در افق دارد. Concept E Performance علاوه بر V8 دو توربو 4.0 لیتری، دارای یک موتور الکتریکی در محور عقب بود. این خودروساز گفت که خروجی کل سیستم بیش از 800 اسب بخار است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان