درخواست روسا و دبیران کل سابق کمیته ملی المپیک برای تعلیق اسرائیل

آنها همچنین مطابق مواد ۲، ۴ و ۵ منشور المپیک خواستار آن شدند که IOC موضوع «به رسمیت شناختن کمیته ملی المپیک اسرائیل » در این نهاد بین‌المللی را به حالت تعلیق دربیاورد.

 روسا و دبیران کل سابق کمیته ملی المپیک ایران نامه‌ای را خطاب به کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) تنظیم و ارسال کرده و در آن مطالبی را پیرامون حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و کشتار مردم بی دفاع غزه بیان کردند.

به گزارش تسنیم؛ سید مصطفی هاشمی طبا، عیسی کلانتری، حسین محلوجی، رضا قراخانلو، محمدعلی آبادی و رضا صالحی امیری روسای پیشین و بهرام افشارزاده، سید نصرالله سجادی، سید امیر حسینی، علی کفاشیان، شاهرخ شهنازی و کیکاوس سعیدی دبیران کل سابق کمیته ملی المپیک با اشاره به منشور IOC و موضوع ترویج صلح در جهان به عنوان یکی از اهداف جنبش المپیک، از کمیته بین‌المللی المپیک درخواست کردند که  فاجعه انسانی در غزه را محکوم کند و اقدامات فوری و ضروری را برای توقف حملات و کشتار کودکان، زنان و ورزشکاران و به طور کلی همه غیرنظامیان فلسطینی را انجام بدهد.

 آنها همچنین مطابق مواد 2، 4 و 5 منشور المپیک خواستار آن شدند که IOC موضوع «به رسمیت شناختن کمیته ملی المپیک اسرائیل» در این نهاد بین‌المللی را به حالت تعلیق دربیاورد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان