تحویل اولین رولزرویس اسپکتر ایالات متحده به مایکل فوکس

مایکل فوکس، کلکسیونر قدیمی خودرو، اولین رولزرویس اسپکتر برقی خود را در میامی تحویل گرفت.

تحویل اولین رولزرویس اسپکتر ایالات متحده به مایکل فوکس

مایکل فوکس، کلکسیونر قدیمی خودرو، اولین رولزرویس اسپکتر برقی خود را در میامی تحویل گرفت.

مایکل فوکس بیش از 100 خودرو در مجموعه خود دارد و تا این هفته، حداقل 15 خودرو از آنها رولزرویس هستند. فوکس به‌عنوان یکی از مشتاق‌ترین کلکسیونرهای خودرو در آمریکا، یک اسپکتر را به ناوگان خود اضافه می‌کند – اولین دستگاهی که در ایالات متحده تحویل داده می‌شود و فقط سومین خودروی الکتریکی اوست.

فوکس در مراسم تحویل در میامی گفت: «حالا من سه خودروی الکتریکی دارم. من این یکی را دارم، هامر را دارم و یک تسلا پلید دارم.» فوکس همچنین قرار بود مالک اولین Hispano Suiza Carmen Boulogne در ایالات متحده باشد – یک خودروی الکتریکی دراماتیک از ایتالیا – اما خودرو هرگز تحویل داده نشد.

با این حال، تا آنجا که به رولزرویس مربوط می شود، فوکس یک گاراژ (یا احتمالاً پنج گاراژ) پر از خودروهای سفارشی دارد که از یک Cullinan نارنجی و یک Dawn Blue Candy تا یک Wraith Green Jade Pearl متغیر است. او حتی 12 رنگ سفارشی نامگذاری شده دارد، از جمله محبوب ترین آنها، Fuchsia. اما این Spectre به طرز شگفت انگیزی ملایم است. دارای بدنه خاکستری Tempest ظریف، چرخ‌های استاندارد هفت پره 23 اینچی و فضای داخلی چرم سفید با لوله‌های زرد است.

اما نگران نباشید، این تنها Spectre فوکس نخواهد بود. از آنجایی که او می‌خواست اولین نفر در ایالات متحده باشد، این خودرو صرفاً یک جایگزین است تا زمانی که کارخانه بتواند مشخصات سفارشی خود را نهایی کند، که باید در پایان سال 2024 انجام شود. او گفت که با رولزرویس روی جزئیات کار می‌کند – “این فوق‌العاده خواهد بود.” او می‌خندد.

حتی اگر این فقط سومین خودروی الکتریکی او باشد، اما Spectre تاکنون گران‌ترین خودروی فوکس است. این رولزرویس برقی با قیمت 422،750 دلار شروع می‌شود و تنها با آپشن‌ها گران‌تر می‌شود (می‌توان تصور کرد که خودروی سفارشی او چقدر هزینه خواهد داشت). Hummer EV Edition 1 در مقایسه فقط کمی بیش از 112،000 دلار است و قیمت Model S Plaid قبل از مشوق‌ها حدود 91،380 دلار است.

و او خوش شانس است که نفر اول است. Torsten Muller-Otvos، مدیرعامل سابق، در مصاحبه‌ای با InsideEVs در سال گذشته تأیید کرد که لیست انتظار برای Spectre حداقل 15 ماه است. بنابراین مشتریانی که علاقه مند به خرید آن هستند باید حداقل تا سال 2025 صبر کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان