غلامحسین کرباسچی مدیر مسئول روزنامه هم‌میهن مجرم شناخته شد

سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: اتهام های غلامحسین کرباسچی نشر مطالب خلاف واقع و ایجاد اختلاف بین اقشار مختلف مردم بود که هیات منصفه پس از شنیدن دفاعیات وکیل متهم با اکثریت آراء در موضوع اتهام متهم را مجرم دانست و نیز ایشان را با اکثریت آراء مستحق تخفیف ندانست.

سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی مجددا مدیر مسئول هم میهن را با اکثریت آراء مجرم شناخته است.

به گزارش ایسنا، اکبر نصراللهی سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: اتهام های غلامحسین کرباسچی نشر مطالب خلاف واقع و ایجاد اختلاف بین اقشار مختلف مردم بود که هیات منصفه پس از شنیدن دفاعیات وکیل متهم با اکثریت آراء در موضوع اتهام متهم را مجرم دانست و نیز ایشان را با اکثریت آراء مستحق تخفیف ندانست.  

سخنگوی هیئت منصفه افزود:  پرونده اتهام‌های غلامحسین کرباسچی امروز مجدد  پس از آنکه شعبه 51 دیوان عالی کشور رای قبلی  شعبه نهم دادگاه کیفری یک تهران را نقض کرده بود، در شعبه هم عرض یعنی شعبه 3 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کاشانکی بررسی شد.  

در جلسه امروز دادگاه همچنین پرونده خانم فریماه‌شیخ الاسلامی کندلوس مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی پارسینه به اتهام افترا بررسی شد که هیات منصفه بعد از استماع دفاعیات متهم ایشان را مجرم اما مستحق تخفیف دانست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان