تأیید تویوتا کراون SUV برای ایالات متحده

تأیید تویوتا کراون SUV برای ایالات متحده، رونمایی در ۱۴ نوامبر در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس

تأیید تویوتا کراون SUV برای ایالات متحده

تأیید تویوتا کراون SUV برای ایالات متحده، رونمایی در 14 نوامبر در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس

به احتمال زیاد این همان Crown Estate است که اوایل امسال برای ژاپن معرفی شد.

نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس 2023 در راه است و ما می‌توانیم تأیید کنیم که تویوتا با چیزی جدید در آنجا حضور خواهد داشت. به طور خاص، در 14 نوامبر نسخه SUV کراون را خواهید دید. یک تصویر جدید در بالای این پست قسمت بالایی دریچه عقب را نشان می دهد و ما می‌توانیم تأیید کنیم که بله، این یک تویوتا کراون است. چیزهای انقلابی، این.

در واقع، ما اطلاعات بیشتری در مورد این مدل آینده داریم. یک تیزر قبلی از تویوتا در 24 اکتبر منتشر شد که قسمت پایین عقب SUV را با نشان HEV AWD نشان می داد. این به وضوح به سیستم انتقال قدرت هیبریدی اشاره دارد که باید مشابه همان چیزی باشد که در سدان Crown فروخته شده در ایالات متحده ارائه می‌شود. برای اینکه حافظه خود را تازه کنید، این یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری یا توربو 2.4 لیتری است که هر دو با دو موتور الکتریکی ادغام شده اند. نسخه توربو 340 اسب بخار قدرت تولید می‌کند، در حالی که 2.5 اسب بخار ملایم برد الکتریکی 38 مایلی را ارائه می‌دهد.

و مبادا فراموش کنیم، در حالی که در حال حاضر تنها یک تویوتا کراون در ایالات متحده فروخته می‌شود، تویوتا ناوگانی از Crowns را در ژاپن عرضه می‌کند. SUV که در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس رونمایی می شود باید Crown Estate باشد، اگرچه اجازه ندهید نام شما را گمراه کند. همانطور که عکس‌های بالا نشان می‌دهند، این یک استیشن واگن نیست، بلکه یک SUV با خطوط تیز و سقف صاف است. در واقع، شباهت‌هایی با یک استیشن واگن سنتی دارد، البته با کمی فاصله از زمین. در هر صورت، تویوتا آن را SUV می نامد و ما هم همینطور.

البته، همه اینها فرض بر این است که خودرویی که به لس آنجلس می‌آید، در واقع Crown Estate است که اوایل امسال برای ژاپن رونمایی شد. تصویر تیزر چراغ‌ها و دریچه عقب را مشابه Estate طلایی نشان می‌دهد، اگرچه بدون برف پاک‌کن عقب. جالب است که Crown Sport که اخیراً معرفی شده است، دارای برف پاک‌کن است، اما طراحی بالابر کاملاً متفاوت است.

آیا تویوتا برای Crown SUV فروخته شده در ایالات متحده سورپرایزی خواهد داشت؟ به ما در 16 نوامبر برای رونمایی رسمی بپیوندید و به تمام سوالات خود پاسخ دهید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان