احتمال حضور کاوه رضایی در ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس

حساس‌ترین نبرد هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران روز یکشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد و سپاهان اصفهان در خانه میزبان پرسپولیس خواهد بود.

کاوه رضایی که روزگاری زیر نظر یحیی گل‌محمدی در اوج دوران بازی قرار داشت می‌تواند برگ برنده نیمکت سپاهان در دیدار با پرسپولیس باشد.

به گزارش "ورزش سه"، حساس‌ترین نبرد هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران روز یکشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد و سپاهان اصفهان در خانه میزبان پرسپولیس خواهد بود.

مورایس که تیمش با گلزنی نه باره در مسابقه آسیایی برابر آلمالیق در بهترین شرایط روحی پا به این مسابقه می‌گذارد، علاوه بر شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر در خط حمله، می‌تواند به حضور یک بازیکن تاثیرگذار و باتجربه روی نیمکت هم دلگرم باشد.

کاوه رضایی که با رهایی از بند مصدومیت در تمرینات گروهی طلایی پوشان حاضر شده و برای مسابقه با پرسپولیس هم از آمادگی کافی برخوردار است، حتی با وجود پیدا نکردن فرصت چندان برای درخشش در ترکیب سپاهان، باز هم یک بازیکن باکیفیت است که از کمترین فرصت، بالاترین بهره را برده و زهر خود را به حریفان بریزد.

کاوه که در مدت زمان بازی در ذوب‌آهن زیر نظر یحیی گل‌محمدی بالاترین سطح آمادگی و بهترین شرایط فنی را تجربه کرده بود، حالا امیدوار است در صورت پیدا کردن فرصت از سوی سرمربی پرتغالی، با تاثیرگذاری در موفقیت احتمالی تیمش مقابل پرسپولیس، بازگشت خود از مصدومیت را شیرین‌تر کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان