درخواست محمود عباس از بایدن برای اقدام فوری جهت توقف کشتار جمعی فلسطینیان

محمود عباس : رئیس جمهور بایدن، از شما می‌خواهم با تمام ویژگی‌های رسمی و انسانی خود این فاجعه انسانی و در واقع این کشتار جمعی علیه ملت بی‌گناه ما را که تاریخ هیچ‌یک از این کشتار را تبرئه نخواهد کرد، متوقف کنید .

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از رئیس جمهوری آمریکا خواست، برای توقف فاجعه انسانی و کشتار جمعی فلسطینی‌ها فورا مداخله کند.

به گزارش ایسنا، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنرانی تلویزیونی که از تلویزیون رسمی فلسطین پخش شد، گفت، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا که با توجه به جایگاه بین‌المللی و نفوذ خود در میان مقامات صهیونیستی مسؤولیت ویژه‌ای دارد باید برای توقف تجاوز به ملت فلسطین، یاری کردن مردم غزه و توقف حملات مستمر نیروهای اشغالگر و شهرک‌نشینان علیه ملت فلسطین در کرانه باختری و قدس که در آستانه انفجار هستند، فورا مداخله کند.

وی تاکید کرد، ملت فلسطین باید در سرزمین و وطن خود در آزادی و عزت‌مندی زندگی کنند. این ملت تا زمان دستیابی به حقوق مشروع خود در داشتن استقلال و تشکیل کشوری با پایتختی قدس استوار خواهند ماند.

عباس با بیان اینکه قتل و ویرانگری‌ای که دامن‌گیر ملت فلسطین شده فراتر از طاقت بشر است، پرسید، آمریکا در برابر این کشتار جمعی که علیه مردم غزه رخ می‌دهد، منتظر چیست؟ آیا این همه خون ریخته شده برای بیدار شدن وجدان جهانیان کافی نیست؟

وی خطاب به بایدن گفت: «رئیس جمهور بایدن، از شما می‌خواهم با تمام ویژگی‌های رسمی و انسانی خود این فاجعه انسانی و در واقع این کشتار جمعی علیه ملت بی‌گناه ما را که تاریخ هیچ‌یک از این کشتار را تبرئه نخواهد کرد، متوقف کنید و به مردم تحت محاصره در غزه کمک کنید. این جنگ فورا باید متوقف شود. چگونه می‌تواند این کشتار جمعی دفاع از خو  باشد؟ این در واقع جنایت‌های جنگی بوده و مستحق مجازات است.»

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت، قتل عام‌های وحشتناکی که نیروهای اشغالگر علیه مردم غزه مرتکب شدند و آخرین آنها در دو مدرسه «الفاخوره» و «تل الزعتر» بود و بر اثر آن صدها فلسطینی که به اجبار کوچ کرده بودند، به شهادت رسیدند، موجب می‌شود بار دیگر از بایدن و سایر رهبران جهان بخواهد مسؤولیت خود را برعهده گرفته و این تجاوز و کشتار جمعی فلسطینی‌ها را متوقف کنند که منجر به قربانی شدن هزاران فلسطینی شده که اکثر آنها زن و کودک هستند و علاوه بر این، دهها هزار خانه، مدرسه، بیمارستان، مراکز عمومی و زیرساخت‌ها تخریب شده‌اند.

محمود عباس در پایان گفت: «این جنگ کشتار جمعی علیه ملت ما را تمام کنید.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان