Verge با نسخه جدید TS Pro California Edition به رنگ نارنجی روشن می‌درخشد

آیا Verge Motorcycles را به خاطر دارید؟ اگر طراحی موتور هاب محور TS Pro، سازنده موتورسیکلت برقی فنلاندی را دیده باشید، احتمالاً شرکت را به خوبی به خاطر می آورید. خواه طراحی را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، به سختی می‌توان انکار کرد که هم منحصر به فرد و هم چشمگیر است.

Verge با نسخه جدید TS Pro California Edition به رنگ نارنجی روشن می‌درخشد

آیا Verge Motorcycles را به خاطر دارید؟ اگر طراحی موتور هاب محور TS Pro، سازنده موتورسیکلت برقی فنلاندی را دیده باشید، احتمالاً شرکت را به خوبی به خاطر می آورید. خواه طراحی را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، به سختی می‌توان انکار کرد که هم منحصر به فرد و هم چشمگیر است.

این شرکت در چند حوزه خود را مشغول نگه داشته است که یکی از آنها گسترش به بازارهای جدید است. در سال گذشته، در مورد قصد خود برای راه اندازی در ایالات متحده صحبت کرده است و به همین ترتیب، در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2023 با نسخه جدید California Edition ویژه TS Pro برای اولین بار حضور یافت.

مانند انار و خرمالو، این نسخه Verge TS Pro California Edition ظاهراً “فصلی” است. اگرچه رنگ تا حدودی شبیه خرمالو است، اما رنگ واقعی خود را از گل ایالت کالیفرنیا، کوکنار، الهام می‌گیرد.

ویژگی‌های خاص دیگر در نسخه California Edition شامل روکش دو رنگ فوقانی، برند ویژه California Edition، صندلی چرمی سوراخ دار با روکش نارنجی، سیستم تعلیق کامل Öhlins و برند سفارشی California Edition در سیستم اطلاعات سرگرمی (که آن را “رابط انسان-ماشین” می نامد) است. این صفحه نمایش شبیه تبلت است که در بالای جایی که مخزن روی یک موتور احتراقی قرار می‌گیرد، نصب می‌شود.

مشخصات

Verge TS Pro Verge TS Pro روی پلتفرم موتور هاب یکپارچه خود سوار می‌شود و بدون نیاز به نوع دیگری از درایو نهایی، به طور مستقیم نیرو را منتقل می‌کند. این چند مزیت را ارائه می‌دهد.

یکی این است که فضای بیشتری برای باتری بزرگتر در بدنه اصلی موتورسیکلت وجود دارد که بنابراین برد بیشتری را ارائه می‌دهد. یکی دیگر این است که سواران مجبور نیستند در مورد نگهداری زنجیر یا تسمه نگران باشند. سومین این است که هیچ قدرتی در هنگام انتقال از موتور به چرخ عقب تلف نمی‌شود، زیرا موتور مستقیماً چرخ عقب را هدایت می‌کند. مشخصات سازنده شامل 102 کیلووات ادعا شده (کمی کمتر از 137 اسب بخار) و گشتاور 1000 نیوتون متر (حدود 737.5 پوند فوت) گشتاور است. حداکثر سرعت ادعا شده 124 مایل در ساعت است و زمان صفر تا 60 آن 3.5 ثانیه است.

برد و شارژ

Verge ادعا می‌کند که برد شهری تا 217 مایل با یک بار شارژ یا حداکثر 124 مایل در بزرگراه دارد. لطفا توجه داشته باشید که در حالی که اکثر تولیدکنندگان موتورسیکلت برقی بردهای بزرگراهی متفاوتی را در 55 و 70 مایل در ساعت ذکر می‌کنند، Verge فقط یک برد بزرگراه مشخص نشده را ذکر می‌کند. همچنین برد اتحادیه اروپا Regulation 134/2014 Annex VII را 119 مایل ذکر می‌کند.

Verge TS Pro از شارژ سریع CCS استفاده می‌کند که به گفته آن می‌تواند در عرض 35 دقیقه باتری موتورسیکلت را به طور کامل شارژ کند.

سیستم تعلیق و ترمزها

نسخه Verge TS Pro California Edition با سیستم تعلیق Öhlins مشخص نشده ارائه می‌شود. جالب است که اگر وارد پیکربندی کننده در TS Pro معمولی شوید، گزینه‌های تعلیق شما بین Öhlins و Wilbers است، اما حتی در آنجا، فقط می‌توانید سازنده را انتخاب کنید، بدون اینکه جزئیات تعلیق ارائه شود. Verge داده‌های سفر سیستم تعلیق را فهرست می‌کند، با 4.72 اینچ در جلو و 4.17 اینچ در عقب.

با تمام این قدرت، سواران نیز می خواهند مطمئن باشند که در صورت نیاز می توانند متوقف شوند یا سرعت خود را کاهش دهند. نسخه Verge TS Pro California Edition با یک جفت کالیپر ترمز چهار پیستون Brembo M4.32 در جلو و همچنین یک جفت دیسک ترمز Galfer 320 میلی‌متری عرضه می‌شود. در عقب، یک کالیپر چهار پیستون Verge با یک محلول جانبی Galfer 379.9 خواهید یافت. با توجه به تنظیم منحصر به فرد چرخ عقب این موتورسیکلت، به طور واضح یک وضعیت ترمز عقب منحصر به فرد ضروری است.

ابعاد

فاصله بین محورهای نسخه Verge TS Pro California Edition 60.63 اینچ است. طول 86.5 اینچ، عرض (بدون آینه) 35.24 اینچ و ارتفاع (بدون آینه) 44.41 اینچ است. فاصله کف زمین 5.9 اینچ است. ارتفاع صندلی 30.71 اینچ است. وزن خالص 540 پوند است.

الکترونیک و حالت‌های رانندگی

نسخه Verge TS Pro California Edition از پلتفرم و رابط الکترونیکی Starmatter این شرکت استفاده می کند که امکان به‌روزرسانی OTA نرم‌افزار را در صورت نیاز فراهم می‌کند. چهار حالت رانندگی به صورت استاندارد ارائه می شود: Range، Zen، Beast یا Custom.

قیمت‌گذاری و در دسترس بودن

اگرچه Verge می‌گوید که TS Pro California Edition یک «نسخه فصلی» است، تاکنون هیچ محدودیتی در تعداد این مدل‌ها اعلام نکرده است یا اینکه اگر واقعاً فصلی باشد، چه زمانی عرضه این مدل را متوقف خواهد کرد.

اگر به TS Pro California Edition علاقه دارید، قیمت کل ایالات متحده 30،900 دلار بدون احتساب مالیات و هزینه های اعمال شده ذکر شده است. برای اینکه در صف قرار بگیرید، باید هنگام سفارش خود یک هزینه رزرو اولیه 100 دلاری پرداخت کنید. Verge تخمین می زند که نسخه Verge TS Pro California Edition از Q2 سال 2024 آماده تحویل خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان