بهترین زمان سفر به لندن

لندن یکی از پربازدیدترین شهرهای روی زمین به شمار می‌رود که هر سال، میزبان بیش از ۳۰ میلیون گردشگر است. پایتخت انگلیس پر از جاهای دیدنی نمادین و برجسته است که از جمله آن‌ها می‌توان به کاخ باکینگهام و صومعه وستمینستر اشاره کرد. همه این جاهای دیدنی گردشگران را به خودشان جلب می‌کنند و اوقات خوشی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

بهترین زمان سفر به لندن

لندن یکی از پربازدیدترین شهرهای روی زمین به شمار می‌رود که هر سال، میزبان بیش از 30 میلیون گردشگر است. پایتخت انگلیس پر از جاهای دیدنی نمادین و برجسته است که از جمله آن‌ها می‌توان به کاخ باکینگهام و صومعه وستمینستر اشاره کرد. همه این جاهای دیدنی گردشگران را به خودشان جلب می‌کنند و اوقات خوشی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

جاذبه Big Smoke مقصد فصلی بسیار خوبی است و در اوایل ماه ژوئن بسیار شلوغ می‌شود و این شلوغی تا اوایل ماه سپتامبر نیز ادامه دارد. به طور کلی می‌توان گفت که هیچ زمان بدی برای سفر به لندن وجود ندارد اما بسته به اینکه قصد دارید در سفر خود از کجا دیدن کنید و از چه چیزی لذت ببرید، باید زمان مناسبی را برای سفر خود انتخاب کنید. در ادامه همراه با ما باشید تا با بهترین زمان سفر به لندن آشنا شوید.

  • فصل اوج گردشگری: اوایل ژوئن تا اوایل سپتامبر
  • فصل میانه: اواخر آوریل تا مه و ماه سپتامبر تا میانه اکتبر
  • فصل رکود گردشگری: اواخر اکتبر تا اوایل آوریل
STEPHANIE POLLAK/TRAVEL + LEISURE

STEPHANIE POLLAK/TRAVEL + LEISURE

بهترین زمان سفر به لندن برای جمعیت کمتر

بخش بسیار زیادی از 30 میلیون گردشگری که سالانه به لندن سفر می‌کنند، فصل تابستان را برای سفر انتخاب می‌کنند چراکه در این دوره زمانی، شهر لندن بسیار زیبا و تماشایی به نظر می‌رسد. بیش از 3000 پارک در لندن وجود دارند که فضای سبز بسیار خارق‌العاده‌ای را در فصل تابستان ایجاد می‌کنند.

با این حال، هجوم گردشگران در فصل تابستان به لندن باعث می‌شود تا این شهر بسیار شلوغ شود و در جاهای دیدنی آن انبوهی از گردشگران حضور داشته باشند. با این حال، برای اینکه از شلوغی اجتناب کنید و سفری راحت به لندن داشته باشید، فصل بهار زمان بسیار خوبی برای بازدید از این شهر است. در این موقع از سال، آب‌وهوا معتدل است و جمعیت زیادی نیز در اینجا حضور ندارند و این در حالی است که قیمت هتل‌ها نیز چندان بالا نیست. همین نیز این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید شهر را به‌راحتی ببیند و همانند یک فرد بومی از آن لذت ببرید.

GAUTIER HOUBA/TRAVEL + LEISURE

GAUTIER HOUBA/TRAVEL + LEISURE

بهترین زمان سفر به لندن برای آب‌وهوای خوب

ماه ژوئن و ژوئیه بهترین زمان برای سفر به لندن از لحاظ آب‌وهوایی به شمار می‌رود. در این موقع از سال، روزها طولانی و گرم هستند و گشت‌وگذار در شهر می‌تواند اوقات بسیار خوشی را برای شما رقم بزند. در این موقع از سال می‌توان از انجام فعالیت‌های مختلف در فضای باز لذت برد و اوقات خوشی را سپری کرد.

STEPHANIE POLLAK/TRAVEL + LEISURE

STEPHANIE POLLAK/TRAVEL + LEISURE

بهترین زمان برای سفر به لندن برای قیمت‌های پایین

ماه‌های اوت و ژانویه بدون شک بهترین زمان برای سفر به لندن است تا بتوانید از قیمت‌های پایین استفاده کنید. این موقع از سال اندکی گرم است اما همه جا باز است و مردم در حال گشت‌وگذار دیده می‌شوند. ژانویه ممکن است هوا نامساعد و تاریک باشد اما همچنان زمان بسیار خوبی برای بهره بردن از قیمت‌های پایین است.

توجه داشته باشید که به هنگام رزرو هتل در ماه اوت، حتماً از وجود تهویه هوا در آن اطمینان حاصل کنید چراکه در این موقع از سال هوا بسیار گرم می‌شود. با این حال، با وجود این قیمت‌های پایین، همچنان می‌توان این آب‌وهوای گرم را تحمل کرد. در ماه ژانویه نیز باید احتمال بارش باران وجود دارد.

GAUTIER HOUBA/TRAVEL + LEISURE

GAUTIER HOUBA/TRAVEL + LEISURE

بهترین زمان برای سفر به لندن برای لذت بردن از جشن‌ها

شهر لندن یکی سرزنده‌ترین شهرهای جهان به شمار می‌رود که مردم آن جشن‌های مختلفی را برپا می‌کنند. در فصل کریسمس، درختان کریسمسی بسیار زیادی در خیابان‌های شهر به چشم می‌خورند و ربان‌های قرمز در درب‌های فروشگاه‌ها و خانه‌ها دیده می‌شوند. این در حالی است که بازارهای کریسمسی جذاب و پرنشاطی نیز در نقاط مختلف دیده می‌شوند.

بازار Christmas by the River یکی از همین بازارهای کریسمسی به شمار می‌رود که در زیر سایه برج بریج قرار دارد و از جمله دیگر بازارهای کریسمسی نیز می‌توان به Leicester Square اشاره کرد که گشت‌وگذار در آن می‌تواند بسیار خوب و دلنشین باشد.

بدترین زمان سفر به لندن

برخلاف آنچه که بسیاری از افراد فکر می‌کنند، تابستان بدترین زمان برای سفر به لندن به شمار می‌رود. در این موقع از سال، آب‌وهوا بسیار گرم است و تهویه هوا پاسخگو نیست. همین نیز باعث می‌شود تا استرس بگیرید، حس عجیبی داشته باشید و مطمئناً این کار سبب می‌شود تا گشت‌وگذار در اطراف شهر اصلاً برای شما جالب نباشد.

در این موقع از سال همچنین جمعیت بسیار زیادی از گردشگران به لندن سفر می‌کنند و همین نیز باعث می‌شود تا جاهای دیدنی شهر بسیار شلوغ باشند و نتوانید به‌خوبی از جاذبه‌های شهر لذت ببرید. علاوه بر این، جمعیت بسیار زیاد گردشگران سبب می‌شود تا هزینه‌های هتل افزایش قابل‌توجهی داشته باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان