بهترین هتل‌های مجلل در سنگاپور

سنگاپور کشور جزیره‌ای است که در جنوب مالزی واقع شده و فوق‌العاده مدرن و روبه‌رشد است که از آن به‌عنوان یکی از پیشگامانه‌ترین مراکز مالی جهان یاد می‌کنند

بهترین هتل‌های مجلل در سنگاپور

سنگاپور کشور جزیره‌ای است که در جنوب مالزی واقع شده و فوق‌العاده مدرن و روبه‌رشد است که از آن به‌عنوان یکی از پیشگامانه‌ترین مراکز مالی جهان یاد می‌کنند. اینجا زندگی شبانه شلوغی دارد و فرهنگ آن نیز بسیار جذاب و جالب‌توجه است. علاوه بر این، سنگاپور پر از ساختمان‌ها و آسمان‌خراش‌های متعدد است که برخی از آن‌ها هتل‌هایی بسیار مجلل و تماشایی هستند. در ادامه این مطلب همراه با ما باشید تا به معرفی بهترین هتل‌های مجلل در سنگاپور بپردازیم.

1. هتل Marina Bay Sands

هتل Marina Bay Sands ساختمانی بزرگ و 23 طبقه است که به خوبی به تمام مکان‌های اصلی شهر متصل است. این محله در فاصله کوتاهی از مراکز خرید، نمایشگاه‌ها و … قرار دارد. به همین خاطر نیز اینجا هتلی ایده‌آل برای اقامت به شمار می‌رود و شما را در میان زندگی سنگاپور حفظ می‌کند.

منطقه تجاری شهر در فاصله 10 دقیقه‌ای با تاکسی قرار دارد. Raffles Place MRT نیز تنها دو ایستگاه فاصله دارد و همین نیز دسترسی بسیار آسانی در اختیار افراد قرار می‌دهد. با این حال، Orchard Road اندکی دورتر است و برای رسیدن به آن باید 15 تا 20 دقیقه با تاکسی بروید. لابی این هتل بسیار روشن و بزرگ احساس می‌شود چراکه پیرامون آن دیوارهای شیشه‌ای قرار داده شده است.

2. هتل Ritz-Carlton Millenia Singapore

هتل Ritz-Carlton Millenia Singapore هتلی بسیار لوکس و تماشایی به شمار می‌رود که در نزدیکی پیست فرمول یک و همچنین در فاصله بسیار کوتاهی از خلیج مارینا واقع شده و دسترسی بسیار راحتی از طرق پل Helix دارد. این هتل بوتیک بسیار نمادین است حتی با وجود اینکه 32 طبقه دارد و نسبت به بسیاری از هتل‌ها بسیار کوتاه‌تر است. با این حال، این هتل از زیبایی بسیار خوب و دلنشینی برخوردار است. اتاق‌های هتل بسیار بزرگ و مجلل هستند و اثاثیه بسیار خوبی نیز در آن‌ها به کار گرفته شده است.

3. هتل The St Regis Singapore

این هتل بوتیک در کنار Orchard Road واقع شده، مکانی که به‌عنوان مکانی برجسته در شهر شناخته می‌شود و به‌خاطر فروشگاه‌ها و مراکز خرید خودش شهرت دارد. این هتل در فاصله 10 دقیقه پیاده‌روی از باغ گیاه‌شناسی سنگاپور (Singapore Botanic Garden) قرار گرفته، مکانی که یکی از سرسبزترین و برجسته‌ترین مکان‌های سنگاپور به شمار می‌رود. اگر به هنر علاقه دارید، پس باید بدانید که این هتل طیف گسترده‌ای از آثار هنری را درون خودش دارد که شامل آثاری از پیکاسو و چن کن ژان به شمار می‌رود. این آثار هنری در طی شش سال جمع‌آوری شده‌اند و مجموعه‌ای بسیار درخشان در سنگاپور هستند.

4. هتل The Fullerton Hotel Singapore

این هتل لوکس در سال 1928 میلادی ساخته شده و یکی از برجسته‌ترین مکان‌ها در سنگاپور به شمار می‌رود که معماری نئوکلاسیکی دارد. ساختمان این هتل قبلاً به‌عنوان اداره پست، صرافی، کتابخانه و چیزهای دیگری استفاده شده است. به همین خاطر نیز این هتل جایگاه ویژه‌ای در تاریخ و میراث بومی سنگاپور دارد. این هتل بیش از 400 اتاق دارد و به‌عنوان یکی از هتل‌های برجسته سنگاپور شهرت دارد.

5. هتل Mandarin Oriental Singapore

هتل Mandarin Oriental Singapore یکی از هتل‌های لوکس مستقر در سنگاپور به شمار می‌رود که در خلیج مارینا واقع شده و فاصله بسیار نزدیکی با فروشگاه Marina Square دارد، فروشگاهی که یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌ها در سنگاپور به شمار می‌رود و درون آن پر از غرفه‌ها و رستوران‌های جذاب و تماشایی است. مکان‌های برجسته‌ای همچون Marina Bay Sands و منطقه تجاری در دسترسی راحتی از این هتل قرار گرفته‌اند و با پنج دقیقه سواری با تاکسی می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت. این هتل به‌خاطر نمای کلاسیک و معماری نئوکلاسیک خودش از دیگر نقاط شهر متمایز است.

6. هتل The Fullerton Bay Hotel

این هتل پنج ستاره و لوکس شش طبقه دارد و مکانی ایده‌آل برای افرادی به شمار می‌رود که دوست دارد این هتل به مکان‌های جذاب و جاهای دیدنی شهر ارتباط داشته باشد. در این هتل شما می‌توانید در میان منطقه مالی سنگاپور رفت و آمد کنید و نزدیک‌ترین ایستگاه قطار نیز تنها در فاصله سه دقیقه پیاده‌روی از هتل واقع شده است و بنابراین، با استفاده از مترو می‌توان دسترسی راحتی به همه نقاط شهر داشت.

7. هتل The Westin Singapore

این هتل لوکس پنج ستاره در مکانی ساخته شده که درست بین منطقه تجاری و Marina Bay Sands واقع شده است. به همین خاطر نیز اینجا برای مسافران تجاری و همچنین گردشگران مکانی عالی به شمار می‌رود. نمای داخلی این هتل بسیار غنی است و درون آن نیز اثاثیه‌های بسیار خوبی به کار گرفته شده‌اند. پنجره‌های بزرگ نیز سبب شده تا اتاق‌ها نور بسیار زیادی داشته باشند و مهمانان بتوانند از زیبایی‌های اطراف لذت ببرند.

8. هتل InterContinental Singapore

هتل InterContinental Singapore اغلب اوقات به‌عنوان یکی از هتل‌های برجسته و درخشان سنگاپور به شمار می‌رود که در نزدیکی Parco Bugis Junction واقع شده، فروشگاهی بزرگ که روی ایستگاه Bugis MRT ساخته شده است. به همین خاطر نیز این هتل با بقیه سنگاپور در ارتباط بسیار خوبی قرار دارد و با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توان به Orchard Road دسترسی داشت. این هتل از زیبایی بسیار خوبی نیز برخوردار است و چوب‌بری‌های متعدد نیز در کل هتل به چشم می‌خورد.

9. هتل Parkroyal on Pickering

این هتل لوکس به طور استراتژیکی در مکانی قرار گرفته تا دسترسی خوبی به بسیاری از جاهای دیدنی و مهم شهر داشته باشد. این هتل در نزدیکی منطقه تجاری سنگاپور واقع شده و در فاصله کوتاهی از آن نیز می‌توان Waterfront در Clarke Quay را مشاهده کرد. با سوار شدن در تاکسی نیز می‌توان در فاصله 5 دقیقه‌ای از برخی از جاهای دیدنی برجسته همچون Marina Bay Sands نیز دیدن کنید.

10. هتل Conrad Centennial Singapore

هتل پنج ستاره و لوکس Conrad Centennial Singapore پر از امکانات برجسته و بزرگی است که از جمله آن‌ها می‌توان به استخر فضای باز، باشگاه فضای داخل مجهز و همچنین اسپایی بزرگ و گسترده اشاره کرد. لین هتل همچنین دو رستوران جذاب و خوب دارد که مطمئناً مورد توجه علاقه‌مندان به غذا قرار خواهد گرفت. برای مسافران تجاری نیز این هتل می‌توان راننده‌های ماشین اختصاصی، سرویس لیموزین، اتاق ملاقات و همچنین دسترسی رایگان به روزنامه را ارائه کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان