هیوندای توسان ۲۰۲۵ دارای یک فضای داخلی جدید

هیوندای توسان ۲۰۲۵ با یک فضای داخلی جدید است و برخی تغییرات زیبایی در نمای بیرونی نیز اعمال شده است. نسل فعلی چهارم هیوندای توسان از سال ۲۰۲۰ در ایالات متحده در حال عرضه بوده است

هیوندای توسان 2025 دارای یک فضای داخلی جدید

هیوندای توسان 2025 با یک فضای داخلی جدید است و برخی تغییرات زیبایی در نمای بیرونی نیز اعمال شده است. نسل فعلی چهارم هیوندای توسان از سال 2020 در ایالات متحده در حال عرضه بوده است. اکنون به نظر می‌رسد که این SUV کامپکت در نهایت برای مدل سال 2025 فیس لیفت خواهد شد. اگرچه ممکن است در خارج مشابه به نظر برسد، اما چند تغییر در جلوپنجره و صفحات لغزنده وجود دارد که باعث می‌شود توسان پهن‌تر به نظر برسد.

داخل آن شبیه به یک مدل نسل جدید به نظر می‌رسد زیرا داشبورد به طور کامل پیکربندی مجدد شده است. مانند Ioniq 5، توسان دو صفحه نمایش 12.3 اینچی را در یک محفظه گروه‌بندی می‌کند و لوگوی هیوندای روی فرمان با چهار نقطه جایگزین شده است که کد مورس برای حرف “H” است.

The 2025 Hyundai Tucson

The 2025 Hyundai Tucson

سوئیچ گیج مورد استفاده برای تنظیم تنظیمات آب و هوا نیز بازسازی شده است و خوشبختانه کنترل‌های معمولی بیشتری نسبت به قبل وجود دارد. علاوه بر دکمه‌های قدیمی، دو دکمه چرخشی با صفحه نمایش داخلی برای AC، به علاوه دو دکمه نقره‌ای دیگر برای کنترل صدا و سایر تنظیمات مشاهده می‌کنیم. دریچه‌های هوای مرکزی نیز نازک‌تر از قبل هستند و حس یک دریچه پیوسته در سراسر داشبورد را ایجاد می‌کنند.

The 2025 Hyundai Tucson

The 2025 Hyundai Tucson

هرچه بیشتر به داشبورد نگاه می‌کنیم، تغییرات بیشتری را می‌توانیم تشخیص دهیم. به عنوان مثال، به نظر می‌رسد که انتخاب دنده به ستون فرمان منتقل شده است. این به هیوندای اجازه داد تا کنسول وسط را با ادغام یک پد شارژر بی‌سیم بزرگ، دو جا لیوانی بزرگ و یک ردیف دکمه در جلوی آنها دوباره طراحی کند. با توجه به دوخت ممتاز روی در و داشبورد، به همراه چرم سوراخ‌دار روی صندلی‌ها، باید به نسخه‌ای رده بالا نگاه کنیم.

The 2025 Hyundai Tucson

The 2025 Hyundai Tucson

اما این تمام چیزی است که هیوندای در حال حاضر مایل به فاش کردن آن است. با توجه به اینکه توسان 2024 قبلاً در ایالات متحده عرضه شده است، این به‌روزرسانی تا مدل سال 2025 ارائه نمی‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان