بازارهای کریسمسی کمتر شناخته شده در آلمان

زمان کریسمس نزدیک است و همین نیز سبب شده تا بازارهای کریسمسی برپا شوند. با پایان ماه نوامبر، هوا بوی زمستانی به خود گرفته و حال و هوای کریسمس به‌خوبی حس می‌شود

بازارهای کریسمسی کمتر شناخته شده در آلمان

زمان کریسمس نزدیک است و همین نیز سبب شده تا بازارهای کریسمسی برپا شوند. با پایان ماه نوامبر، هوا بوی زمستانی به خود گرفته و حال و هوای کریسمس به‌خوبی حس می‌شود. همین نیز سبب شده تا کریسمس زمان بسیار خوبی از سال برای لذت بردن از بازارها باشد. این بازارها فضای لذت‌بخش و آرامی دارند و بازدیدکننده‌های بسیار زیادی را به خودشان جلب می‌کنند و اوقات خوشی را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورند. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی بازارهای کریسمسی کمتر شناخته شده در آلمان بپردازیم.

1. بازار ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌Tegernsee Advent Magic

Tegernsee Advent Magic

Tegernsee Advent Magic

بازار Tegernsee Advent با داشتن پس‌زمینه کوهستانی بسیار زیبا و خارق‌العاده خودش تجربه‌ای جادویی را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد. این بازار و همچنین دیگر بازارها در Bad Wiessee و Rottach-Egern در کنار دریاچه واقع شده‌اند و با استفاده از اتوبوس و قایق می‌توان به‌راحتی به آن‌ها دسترسی داشت. در این بازارها انواع رویدادهای مختلف برگزار می‌شوند که مطمئناً بازدیدکنندگان را سرگرم می‌کنند و همین نیز سبب شده تا در ماه دسامبر، افراد بسیار زیادی به اینجا سفر کنند. این بازار از تاریخ 2 تا 23 دسامبر و در آخر هفته‌ها باز است.

2. بازار Lindau Harbour Christmas

Lindau Harbour Christmas

Lindau Harbour Christmas

بازار Lindau Harbour Christmas در مکانی بسیار زیبا و تماشایی با قله‌های کوهستانی پوشیده از برف قرار گرفته است. دریاچه کنستانتنس (Lake Constance) در جلوی این بازار واقع شده و جنگلی جذاب و تماشایی نیز در کنار این دریاچه به چشم می‌خورد که زیبایی بسیار تماشایی و خیره‌کننده‌ای را به ارمغان آورده است. در اینجا کشتی کریسمسی MS Austria لیندائو را به دو بازار کریسمسی در برگنز در اتریش متصل می‌کند. بازتاب نور در دریاچه کنستانتنس نیز باعث شده تا جذابیت این بازار دو چندان شود. این بازار از 23 نوامبر تا 17 نوامبر و در روزهای آخر هفته دایر است.

3. بازار Augsburg Christmas Market

Augsburg Christmas Market

Augsburg Christmas Market

بازار کریسمسی در آگزبورگ یکی از قدیمی‌ترین بازارهای کریسمسی در آلمان به شمار می‌رود که خاستگاه آن به قرن پانزدهم میلادی باز می‌گردد. از سال 1977 میلادی، این بازار شامل جاذبه منحصربه‌فردی بوده که نام آن Angel Play است. این جاذبه نیز شامل 23 فرشته است که از بالای بازار روی دیوار شهر از دوره رنسانس ظاهر می‌شوند و نمایشی بسیار زیبا و خارق‌العاده را به نمایش در می‌آورند. این اجرا همراه با موسیقی و هنرنمایی زنانی از آگزبورگ است. همین نیز سبب شده تا در اینجا فضای بسیار زیبا و خارق‌العاده‌ای شکل بگیرد که مطمئناً می‌تواند اوقات خوشی را برای شما رقم بزند. از 27 نوامبر تا 24 دسامبر این بازار برپا است.

4. بازار Ravenna Gorge Christmas Market

Ravenna Gorge Christmas Market

Ravenna Gorge Christmas Market

روستای کریسمسی‌ای در تنگه راونا واقع شده که در زیر پل قوسی Höllentalbahn در جنگل Upper Black در نزدیکی Hinterzarten قرار دارد و تجربه‌ای منحصربه‌فرد و عاشقانه را ارائه می‌کند. در اینجا که از خود پل حدود 40 متر فاصله دارد، چراغانی‌های بسیار زیبا و تماشایی‌ای به چشم می‌خورد. بازدیدکنندگان می‌توانند در اینجا از صنایع دستی، محصولات محلی و همچنین داستان‌های کریسمسی لذت ببرند. از شهرهای اطراف می‌توان با استفاده از اتوبوس‌ها به اینجا آمد و برگشت. این بازار از 24 تا 17 دسامبر دایر است.

5. بازار Fairy Tale Christmas Market Kassel

Fairy Tale Christmas Market Kassel

Fairy Tale Christmas Market Kassel

این بازار کریسمسی در کسل به داستان‌های افسانه‌ای برادران گریم اختصاص پیدا کرده است. همان‌طور که درون این بازار گشت‌وگذار می‌کنید، کتاب‌های داستانی و افسانه‌ای را پیدا خواهید کرد که با تصویرگری‌های با اندازه واقعی هستند و از بازدیدکنندگان دعوت می‌کنند تا همراه با کل خانواده داستان‌های خارق‌العاده گریم را تجربه کنند. علاوه بر این، هرمی 22 متری، جنگلی افسانه‌ای و بازی سرسره‌ای 70 متری نیز جذابیت این بازار را بسیار بیشتر کرده است.

این بازار بین Opernplatz و Friedrichsplatz واقع شده و نمایشی خارق‌العاده و مهیج را توسط هنرمندانی همچون فالکو تریبر و پسرش فرناندو ارائه می‌کند. در اینجا رویدادها و نمایش‌های مختلفی نیز برگزار می‌شوند که مطمئناً گشت‌وگذار در اینجا را خاطره‌انگیزتر خواهند کرد. از تاریخ 27 نوامبر تا 30 دسامبر این بازار دایر است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان