پاگانی ایمولا رودستر با موتور V۱۲ توئین توربو AMG و قدرت ۸۳۸ اسب بخار

حداکثر سرعت این پاگانی ایمولا به صورت الکترونیکی روی ۲۱۷ مایل در ساعت (۳۵۰ کیلومتر در ساعت) محدود شده است و وزن آن تقریباً به اندازه یک سوپرمینی است.

پاگانی ایمولا رودستر با موتور V12 توئین توربو AMG و قدرت 838 اسب بخار

حداکثر سرعت این پاگانی ایمولا به صورت الکترونیکی روی 217 مایل در ساعت (350 کیلومتر در ساعت) محدود شده است و وزن آن تقریباً به اندازه یک سوپرمینی است.

بیش از چهار سال از زمانی که ما برای اولین بار چشممان به کوپه ایمولا مبتنی بر Huayra افتاد، می گذرد و اکنون پاگانی سرانجام نسخه رودستر را معرفی می کند. اگرچه Codalunga از نظر فنی جدیدترین خودروی این شرکت است، اما مارک ایتالیایی عجیب و غریب هنوز آماده نیست که Huayra را رها کند. این چندان تعجب آور نیست، زیرا سال ها پس از عرضه Huayra، نمونه های اولیه Zonda زیادی وجود داشته است. این جدیدترین ساخته به عنوان بهترین خودروی روباز این برند تبلیغ می‌شود.

Pagani Imola Roadster

Pagani Imola Roadster

دلیل کاملاً خوبی وجود دارد که چرا چنین بسته آیرودینامیکی وحشی دارد – طراحی آن از روی سخت‌گیرترین Huayra ساخته شده است. ما در مورد R صحبت می کنیم، یک خودروی بی‌رحم که فقط برای پیست ساخته شده است. تفاوت بزرگ در اینجا این است که پاگانی ایمولا رودستر را برای استفاده در خیابان طراحی کرده است. قبل از اضافه کردن مایعات، وزن آن تنها 2776 پوند (1260 کیلوگرم) است، بنابراین تقریباً به اندازه یک سوپرمینی سنگین است. اما این یک هاچ بک کوچک با موتور سه سیلندر 1.0 لیتری نیست، زیرا یک V12 عظیم را تکان می‌دهد.

Pagani Imola Roadster

Pagani Imola Roadster

ایمولا رودستر که به یک موتور 6.0 لیتری توئین توربو مجهز شده است که توسط AMG توسعه یافته است، 838 اسب بخار قدرت عظیم و 811 پوند فوت (1100 نیوتن متر) گشتاور ارائه می‌دهد. تمام آن قدرت Affalterbach از طریق یک گیربکس هفت سرعته متوالی که توسط Xtrac مخصوصاً برای پاگانی توسعه یافته است به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. به طور کامل، این خودرو به سرعت 217 مایل در ساعت (350 کیلومتر در ساعت) می رسد قبل از اینکه محدودکننده سرعت الکترونیکی برنامه ریزی شده فعال شود.

Pagani Imola Roadster

Pagani Imola Roadster

ایمولا رودستر، درست مانند Audi R8 GT2 که دیروز در مورد آن صحبت کردیم، لاستیک‌های Pirelli P Zero Trofeo R را دریافت می‌کند. لاستیک‌های چسبنده در محور جلو 265/30 R20 و در عقب 355/25 R21 اندازه دارند و چرخ‌های آلیاژی فرفورژه را می‌پوشانند. ترمزهای کربنی سرامیکی تهویه شده Brembo، قدرت توقف را در هر دو محور ارائه می دهند. یکی دیگر از نکات برجسته این سوپراسپرت روباز، سیستم تعلیق دو جناغی با کمک فنرهای کنترل شده الکترونیکی است.

Pagani Imola Roadster

Pagani Imola Roadster

پاگانی درباره قیمت درخواستی سکوت کرده است، اما می گوید که ایمولا رودستر فقط به هشت دستگاه محدود خواهد شد. این امر آن را کمی کمتر از کوپه منحصر به فرد می‌کند که تنها پنج دستگاه از آن ساخته شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان