پورشه پانامرای ۲۰۲۴ دارای سیستم تعلیق فعال جدیدی است

پورشه سرانجام در روز جمعه از سدان ۲۰۲۴ Panamera خود رونمایی کرد. این چهار درب وارد نسل سوم خود با چندین تغییر خواهد شد، از جمله استایل جدید، موتورهای قدرتمندتر و هندلینگ بهبود یافته.

پورشه پانامرای 2024 دارای سیستم تعلیق فعال جدیدی است

پورشه سرانجام در روز جمعه از سدان 2024 Panamera خود رونمایی کرد. این چهار درب وارد نسل سوم خود با چندین تغییر خواهد شد، از جمله استایل جدید، موتورهای قدرتمندتر و هندلینگ بهبود یافته.

قدرت بیشتر

پورشه چهار مدل نیرومحرکه E-Hybrid متفاوت را ارائه خواهد کرد، از جمله Panamera Turbo E-Hybrid پرقدرت. این خودرو دارای یک موتور V8 چهار لیتری توربوشارژ دوگانه و یک موتور الکتریکی مجهز به باتری 25.9 کیلووات ساعتی است. مجموع خروجی 670 اسب بخار و 685 پوند فوت گشتاور است و قدرت را از طریق گیربکس PDK هشت سرعته به هر چهار چرخ منتقل می‌کند. این خودرو می‌تواند در 3.0 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد و به حداکثر سرعت 195 مایل در ساعت برسد.

2024 Porsche Panamera

2024 Porsche Panamera

Panamera و Panamera 4 یک موتور V6 توربوشارژ 2.9 لیتری در زیر کاپوت خود دارند. این خودرو قدرتی بیشتر از قبل تولید می کند و 348 اسب بخار و 368 پوند فوت گشتاور تولید می کند – به ترتیب افزایش 23 اسب و 37 پوند فوت. V6 می تواند مدل معمولی را در 5.0 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برساند و به آن کمک کند تا به حداکثر سرعت 169 مایل در ساعت خود برسد. Panamera 4 با تمام چرخ‌های محرک می‌تواند همین کار را در 4.7 ثانیه انجام دهد و به سرعت 168 مایل در ساعت برسد.

سوار بر هوا

Panamera به طور استاندارد با سیستم تعلیق هوای دو محفظه، دو سوپاپ با مدیریت تعلیق فعال پورشه ارائه می‌شود. این سیستم کنترل فشرده سازی و بازگشت دمپر را برای راحتی بیشتر از هم جدا می‌کند.

2024 Porsche Panamera

2024 Porsche Panamera

Porsche Active Ride اختیاری که برای مدل‌های E-Hybrid در دسترس است، می‌تواند بدنه Panamera را صاف نگه دارد و حتی حرکات پیچ و غلت خودرو را جبران کند. این امکان را به سدان می‌دهد که مانند موتورسیکلت به گوشه‌ها خم شود. فرمان گیری محور عقب نیز اختیاری است.

طراحی تازه

پانامرای نسل سوم جدید بسیار شبیه به مدل قبلی به نظر می‌رسد، اما برخی تغییرات وجود دارد. این خودرو اکنون یک ورودی هوای اضافی در بالای پلاک جلوی خودرو دارد که برای خنک کردن خط موتور جدید خود به آن نیاز دارد. خطوط پنجره جدیدی دارد، در حالی که چراغ‌های جلو LED Matrix Design اکنون ویژگی‌های استاندارد هستند.

2024 Porsche Panamera

2024 Porsche Panamera

در داخل، Panamera دارای کنسول مرکزی بازسازی شده است که انتخاب کننده دنده را به سمت راست فرمان و روی داشبورد منتقل می‌کند، درست مانند Taycan کاملاً برقی این شرکت. همچنین یک نمایشگر 10.9 اینچی اختیاری برای سرنشین در دسترس است که به سرنشین اجازه می‌دهد تا داده های عملکرد خودرو را ببیند، تنظیمات اطلاعات سرگرمی را تغییر دهد یا یک ویدیو را پخش کند.

2024 Porsche Panamera

2024 Porsche Panamera

پورشه Panamera Turbo E-Hybrid را با نمای جلوی منحصر به فرد، دیفیوزر عقب و لوله‌های اگزوز برنزی تیره از بقیه مدل‌ها متمایز می‌کند. این مدل همچنین دارای رنگ Turbonite متضاد در تیغه‌های هوای جانبی، اطراف پنجره و نشان «turbo» در عقب است. این شرکت همچنین از Turbonite در سراسر فضای داخلی، از جمله تاخومتر مرکزی در صفحه ابزار دیجیتال استفاده می‌کند.

قیمت و در دسترس بودن

Panamera 2024 اکنون برای سفارش در دسترس است و خودروساز انتظار دارد که در بهار 2024 به نمایندگی‌ها برسد. قیمت آن از 101,550 دلار (شامل هزینه حمل و نقل 1,650 دلار) شروع می‌شود، در حالی که Panamera 4 قیمت اولیه 108,550 دلار خواهد داشت.

2024 Porsche Panamera

2024 Porsche Panamera

پورشه می‌گوید جزئیات قیمت و زمان ورود Panamera Turbo E-Hybrid را در تاریخ بعدی اعلام خواهد کرد. این خودروساز همچنان به ساخت این مدل در کارخانه خود در لایپزیگ ادامه خواهد داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان