دوچرخه برقی Stromer ST۳ Urban E-Bike؛ طراحی مینیمالیستی و فناوری مدرن

برند دوچرخه برقی سوئیسی Stromer مدتی است که وجود دارد. این شرکت از سال ۲۰۰۹ در حال توسعه دوچرخه‌های برقی ممتاز و باکیفیت است و همچنان یک نیروی قابل توجه است، به خصوص در زمینه دوچرخه‌های برقی شهری برای رفت و آمد. با این گفته، Stromer هیچ نشانه ای از کند شدن نشان نمی دهد و رویکرد طراحی متمرکز بر رفت و آمد خود را با ST۳ ادامه می دهد.

دوچرخه برقی Stromer ST3 Urban E-Bike؛ طراحی مینیمالیستی و فناوری مدرن

برند دوچرخه برقی سوئیسی Stromer مدتی است که وجود دارد. این شرکت از سال 2009 در حال توسعه دوچرخه‌های برقی ممتاز و باکیفیت است و همچنان یک نیروی قابل توجه است، به خصوص در زمینه دوچرخه‌های برقی شهری برای رفت و آمد. با این گفته، Stromer هیچ نشانه ای از کند شدن نشان نمی دهد و رویکرد طراحی متمرکز بر رفت و آمد خود را با ST3 ادامه می دهد.

Stromer ST3 رویکردی مشابه سایر دوچرخه‌های برقی این برند را دنبال می‌کند. ST3 که در اروپا به عنوان یک سرعت پدالک طبقه‌بندی می‌شود، دارای باتری قاب یکپارچه و مجموعه ای کامل از ویژگی های اتصال است. این مدل خاص برنده جایزه Red Dot در سال 2022 بود، بنابراین مطمئناً کالاهایی برای پشتیبانی از آن دارد، درست است؟ بیایید نگاه دقیق تری به آن بیندازیم.

Stromer ST3 Urban E-Bike

Stromer ST3 Urban E-Bike

Stromer ST3 بر اساس یک طراحی نسبتاً ساده ساخته شده است. قاب یک واحد آلومینیومی است و در دو پیکربندی – اسپورت و کامفورت فروخته می‌شود. هندسه دوچرخه کاملاً بر روی شهر متمرکز است و ST3 دارای موقعیت نشستن عمودی برای حداکثر استفاده از اهرم و کارایی ارگونومیک در سواری های طولانی‌تر است. نسخه Comfort این را حتی بیشتر با وضعیت عمودی‌تر به لطف میله‌های کمی بلندتر پیش می‌برد. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که Stromer ST3 هیچ تعلیقی ندارد. همچنین می‌توان یک ارتقاء چنگال وارونه اضافه کرد و همچنین یک صندلی ضد ضربه Kinekt، اما اینها به ناچار هزینه را افزایش می‌دهند.

 

از نظر عملکرد، Stromer ST3 توسط یک موتور بسیار قدرتمند تغذیه می‌شود. یک موتور توپی عقب Syno Drive II 820 وات نیرو ارائه می‌دهد و دوچرخه برقی را به حداکثر سرعت 45 کیلومتر در ساعت (28 مایل در ساعت) می‌رساند. فناوری باتری شامل یک بسته باتری 48 ولت، 814 وات ساعتی است که 150 کیلومتر (حدود 93 مایل) برد را در یک بار شارژ ارائه می‌دهد. سوارکاران مسافت طولانی می‌توانند یک واحد 983 وات ساعتی بزرگتر را انتخاب کنند که برای 112 مایل مناسب است.

Stromer ST3 Urban E-Bike

Stromer ST3 Urban E-Bike

از نظر اجزا، Stromer ST3 به لوازم جانبی Shimano مجهز شده است که شامل یک سیستم انتقال قدرت 11 سرعته است. با این حال، برای کسانی که به دنبال سواری حتی ممتازتر هستند، ارتقاء وجود دارد. اینها شامل یک گیربکس داخلی Pinion و Blubrake ABS هستند. در حالت استاندارد، ST3 روی لاستیک‌های Pirelli Cycl-e ST غلتک می‌کند و با ترمزهای دیسکی هیدرولیکی Stromer HD942 با دیسک‌های 203 میلی‌متری در جلو و عقب متوقف می‌شود. همچنین یک رک عقب داخلی وجود دارد که قادر به حمل 22.5 کیلو (50 پوند) بار است.

Stromer ST3 Urban E-Bike

Stromer ST3 Urban E-Bike

از نظر فناوری، این دوچرخه دارای یکپارچه سازی بلوتوث گوشی هوشمند، یک برنامه تلفن همراه اختصاصی و حتی یک سیستم ردیابی GPS بلادرنگ برای افزایش امنیت است. در همین حال، سواری در شب با وجود چراغ‌های LED یکپارچه و همچنین صفحه‌ای با تمام اطلاعات ضروری، ایمن‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌شود. با این گفته‌ها، ST3 با قیمت اولیه از 7290 یورو یا حدود 7700 دلار آمریکا، کاملاً ممتاز است. علاوه بر این، اگر آن را با ارتقاء بزنید، قیمت ST3 می تواند به خوبی بیش از 10000 دلار آمریکا افزایش یابد.

Stromer ST3 Urban E-Bike

Stromer ST3 Urban E-Bike

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان