پاگانی به زودی یک هایپرکار برقی نمی‌سازد

بنیانگذار شرکت، هوراسیو پاگانی، خودروهای برقی چینی را بسیار جذاب می‌داند.

پاگانی به زودی یک هایپرکار برقی نمی‌سازد

بنیانگذار شرکت، هوراسیو پاگانی، خودروهای برقی چینی را بسیار جذاب می‌داند.

هفته گذشته، پاگانی نسخه رودستر هایپرکار ایمولا را رونمایی کرد و همزمان یک رویداد تجاری بزرگ را برگزار کرد: عرضه رسمی Utopia در آسیا و اقیانوسیه. بنیانگذار، هوراسیو پاگانی، به همراه پسرش کریستوفر در این مراسم حضور داشتند و به سوالات نمایندگان رسانه پاسخ دادند و به بلومبرگ گفتند که یک هایپرکار برقی از پاگانی به زودی عرضه نمی شود. چرا؟ فکر می‌کنیم همه شما پاسخ را می‌دانید.

به لطف استفاده سخاوتمندانه از فیبر کربن، Imola Roadster جدید قبل از افزودن تمام مایعات ضروری، 2776 پوند وزن دارد. از نظر وزن، این ارقام آن را در لیگ سوپر مینی قرار می‌دهد، اما واضح است که این یک هایپرکار قدرتمند با موتور V12 زیر کاپوت است.

در واقع، وزن کم همیشه یکی از مهمترین مزایای خودروهای پاگانی بوده است و هوراسیو گفت که روی آوردن به سیستم انتقال قدرت باتری الکتریکی، تأثیر منفی بر وزن و عملکرد کلی خودرو خواهد داشت. هوراسیو به این نشریه گفت: “آنقدر متفاوت است که کمی از سرگرمی خود را از دست می‌دهید.”

Pagani Utopia

Pagani Utopia

تابستان گذشته، گزارشی از Autocar ادعا کرد که پاگانی تلاش‌های تحقیقاتی خود در زمینه خودروهای برقی را که در سال 2018 آغاز کرده بود، رها کرده است. با این حال، هوراسیو با ما تماس گرفت و به ما گفت که خودروساز به سرمایه‌گذاری در فناوری‌های الکتریکی و توسعه باتری‌ها و موتورهای الکتریکی برای استفاده در آینده ادامه خواهد داد. اما به نظر می رسد که هنوز مدتی طول می‌کشد تا شرکت یک هایپرکار بدون آلایندگی عرضه کند.

در جریان رونمایی Utopia در آسیا و اقیانوسیه در هنگ کنگ، هوراسیو همچنین در مورد صنعت خودرو از منظر جهانیتر بحث کرد. او در مورد صنعت خودروهای برقی چین از او سوال شد و گفت: “قیمت خودروهای چینی ارزانتر از برندهای اروپایی است و بنابراین تولیدکنندگان خودروهای اروپایی باید توجه زیادی داشته باشند و تلاش زیادی کنند تا در این بازار خاص باقی بمانند و رقابت پذیر باشند.”

این کشور در حال حاضر بزرگترین بازار خودروی برقی در جهان را دارد و هوراسیو معتقد است “فرصت های زیادی برای برندهای چینی در بخش خودروهای برقی وجود دارد و در واقع آنها در زمینه محصول و قیمت گذاری عملکرد بسیار خوبی دارند.”

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان