بزرگترین درخت کریسمس سال ۲۰۲۳ جهان در آمریکا رونمایی شد

زمان زیادی به پایان سال ۲۰۲۳ میلادی باقی نمانده و همین نیز باعث شده تا در بسیاری از شهرها و کشورهای غربی چراغانی‌های متعددی در سطح شهر ایجاد شود و درخت‌های کریسمسی زیاد تزیین شوند. در همین راستا نیز در شهر دیسوتو پاریش در لوییزیانای آمریکا نیز بزرگترین و مرتفع‌ترین درخت کریسمس بر پا شده که مرتفع‌ترین درخت در سراسر جهان به شمار می‌رود.

بزرگترین درخت کریسمس سال 2023 جهان در آمریکا رونمایی شد

زمان زیادی به پایان سال 2023 میلادی باقی نمانده و همین نیز باعث شده تا در بسیاری از شهرها و کشورهای غربی چراغانی‌های متعددی در سطح شهر ایجاد شود و درخت‌های کریسمسی زیاد تزیین شوند. در همین راستا نیز در شهر دیسوتو پاریش در لوییزیانای آمریکا نیز بزرگترین و مرتفع‌ترین درخت کریسمس بر پا شده که مرتفع‌ترین درخت در سراسر جهان به شمار می‌رود.

این شهر که درست در خارج از شریوپورت در مرز تگزاس قرار دارد، جشنی برای تعطیلات کریسمسی برپا کرده که بی‌نظیر و خارق‌العاده بوده است و در آن، انواع شیرینی‌ها و کلوچه بین همه افراد پخش شده است. در میان جمعیت نیز به‌صورت نمادین سانتا یا بابانوئل حضور داشت تا به افراد در زمینه تزیین و روشنایی درخت کریسمس کمک کند.

با اینکه به این درخت کریسمس گفته می‌شود اما در حقیقت سازه‌ای به شکل درخت است که با چراغانی‌های بسیار زیاد تزیین شده است. در هر صورت، ساخت این سازه ایده بسیار جالب و خارق‌العاده‌ای به نظر می‌رسد، به‌خصوص اینکه بزرگترین درخت کریسمس در سراسر جهان است. بنا بر گزارش‌ها، کسب‌وکارهای بومی در زمینه ساخت این درخت کمک شایانی کردند.

بزرگترین درخت کریسمس سال 2023 جهان در آمریکا رونمایی شد

با اینکه باید گفت این یک درخت واقعی نیست ولی همچنان جالب‌توجه است اما این به معنای آن است که در کتاب رکوردها ثبت نخواهد شد. این درخت در هیچ فهرستی رسمی از بلندترین درختان جهان قرار نخواهد گرفت چراکه این فهرست‌ها فقط به درختان واقعی اختصاص دارند.

بنا بر کتاب رکوردهای جهانی گینس، افتخار عنوان بلندترین درخت کریسمس بریده شده جهان همچنان در اختیار درختی است که در دسامبر سال 1950 میلادی در مرکز فروشگاهی نورث‌گیت سیاتل به نمایش گذاشته شده بود و بیش از 221 فوت ارتفاع داشت. البته باید گفت که داده‌های غیر واقعی دیگری نیز وجود دارند که درخت‌های دیگری را به‌عنوان دارنده عنوان مرتفع‌ترین درخت کریسمس جهان معرفی می‌کنند.

به‌عنوان مثال، درخت کریسمس راکی‌فلر سال 2023 در شهر نیویورک، بدون شک یکی از مشهورترین درختان کریسمس در سراسر جهان به شمار می‌رود که تقریباً 80 فوت ارتفاع دارد و در مقایسه با آن درخت، ارتفاع بسیار کمتری دارد. با این حال، این درخت در شهر نیویورک از شهرت بسیار زیادی برخوردار است.

در هر صورت، شما می‌توانید از این درخت مصنوعی و تزیینی در دیسوتو پاریش تا ماه ژانویه سال 2024 میلادی دیدن کنید و اوقات خوشی را در آنجا پشت سر بگذرانید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان