تفریحات آبی در بالی

بالی (Bali) از جمله مقاصد گردشگری محبوب و برجسته در سطح جهانی به شمار می‌رود که انتخابی عالی برای سپری کردن تعطیلات است. علاوه بر این، بالی به‌عنوان مقصدی برای ماه‌عسل نیز از محبوبیت بسیار برخوردار است. با این حال، علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، بالی چیزهای دیگری نیز دارد که آن را به مقصدی فراتر از یک مقصد عاشقانه تبدیل می‌کند.

تفریحات آبی در بالی

بالی (Bali) از جمله مقاصد گردشگری محبوب و برجسته در سطح جهانی به شمار می‌رود که انتخابی عالی برای سپری کردن تعطیلات است. علاوه بر این، بالی به‌عنوان مقصدی برای ماه‌عسل نیز از محبوبیت بسیار برخوردار است. با این حال، علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، بالی چیزهای دیگری نیز دارد که آن را به مقصدی فراتر از یک مقصد عاشقانه تبدیل می‌کند.

بالی بهشتی جزیره‌ای و درخشان به شمار می‌رود که می‌توان به همراه خانواده و دوستان در آن کاوش کرد و از سواحل بسیار زیبای آن لذت برد. در اینجا همچنین می‌توان از شام‌های دلنشین و لذیذ در کنار ساحل لذت برد و همچنین در آب‌های زیبای اینجا به انجام فعالیت‌ها و تفریحات آبی پرداخت که مطمئناً اوقات بسیار خوش و دلنشینی را برای شما رقم می‌زند.

در بالی تفریحات و فعالیت‌های آبی بسیار سرگرم‌کننده و پر از ماجراجویی‌ای وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به اسنورکلینگ و غواصی، موج‌سواری، قایق‌سواری و… اشاره کرد. اگر به دنبال آن هستید تا به بالی سفر کنید و از گشت‌وگذار و فعالیت‌های آبی لذت ببرید، پس در ادامه همراه با ما باشید.

قایق‌سواری یک روزه

قایق‌سواری یک روزه فعالیت و تفریحی عاشقانه به شمار می‌رود که مطمئناً در آن می‌توانید از تماشای شگفتی‌های طبیعی و دلنشین لذت ببرید و اوقات بسیار خوشی را سپری کنید. با استفاده از قایق می‌توان به بخش‌های کمتر دیده شده و دور افتاده بالی سفر کنید و در جزایر و بخش‌های مختلف آن کاوش کنید و اوقات دلنشینی را پشت سر بگذرانید.

کاتاماران‌ها و قایق‌ها شما را به درون دریا خواهند برد و در این سفر دریایی که اغلب اوقات یک روز بیشتر طول نمی‌کشد، می‌توانید از جزایر نوسا لمبونگان دیدن کنند و همچنین آب‌های خارق‌العاده نوسا پنیدا را از نزدیک مشاهده کنید.

موج‌سواری در بالی

بالی به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری برای انجام ورزش‌های آبی شناخته می‌شود و برخی از بهترین و درخشان‌ترین مکان‌ها برای موج‌سواری را برای شما فراهم می‌آورد. در اینجا علاوه بر آب‌های بسیار خوب، خورشید درخشان و موج‌های خروشان، می‌توانید از فضایی دل‌انگیز نیز لذت ببرید و تجربه موج‌سواری به‌یادماندنی را پشت سر بگذرانید. در اینجا خلیج‌ها و صخره‌های مرجانی متعددی وجود دارند که مطمئناً مکان‌های بسیار جالب‌توجهی برای موج‌سواران و افراد تازه‌کار به شمار می‌روند.

تیوب سواری در دره

تیوب سواری در داخل رودخانه یکی دیگر از فعالیت‌ها و تفریحات آبی بسیار خوب و مهیج در سفر به بالی به شمار می‌رود که می‌توانید از آن بسیار لذت ببرید و اوقات خوشی را سپری کنید. رودخانه سیاپ در پایاگان در شمال اوبود مکانی عالی و خارق‌العاده برای تجربه این تفریح است، تفریحی که مطمئناً شما را بسیار هیجان‌زده خواهد کرد. در حین تیوب سواری در این رودخانه نیز از نزدیک دره‌ها و تنگه‌های بسیار زیبا، منزوی و بکر روستای کرتا را مشاهده خواهد کرد. مطمئناً با پیشروی بیشتر در داخل این مسیر نیز می‌توانید از جاهای دیدنی بیشتری لذت ببرید.

لذت بردن از پارک آبی

در بالی یک پارک کامل برای لذت بردن از فعالیت‌ها و تفریحات آبی وجود دارد. در اینجا می‌توان از انواع تفریحات مختلف لذت برد و اوقات سرگرم‌کننده و دلنشینی را پشت سر گذاشت. این پارک آبی شگفت‌انگیز به‌خاطر بیش از 17 سرسره مهیج، بازی‌های آبی و سواری‌های خودش شهرت دارد، مواردی که بدون شک همه افراد بدون توجه به سن آن‌ها را سرگرم خواهد کرد. این پارک آبی در محیطی بیش از 4 هکتاری قرار گرفته، محیطی که پر از امکانات مختلفی همچون استخر و سرسره است و می‌تواند افراد بسیار زیادی را درون خودش جای بدهد.

پیاده‌روی دریایی

یکی دیگر از فعالیت‌های شگفت‌انگیز و بسیار خوبی که می‌توان در بالی انجام داد و از انجام آن بسیار لذت برد، پیاده‌روی دریایی است که در آن، غواصان به اعماق آب‌ها می‌روند و در آنجا، در سطح دریا به گشت‌وگذار می‌پردازند و از کاوش در میان حیات‌وحش دریایی بسیار زیبا لذت می‌برند.

با کمک لوازم مخصوص می‌توانید از یک پیاده‌روی بسیار مهیج و جادویی در اینجا لذت ببرید که به شما کمک می‌کند تا بیشتر با اعماق دریا آشنا شوید. تانجونگ بینوآ و آف سانور بهترین مکان‌ها برای لذت بردن از پیاده‌روی دریایی در بالی به شمار می‌روند، پیاده‌روی‌ای که مطمئناً برای شما خاطره‌انگیز خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان