تزیین آناناس شب یلدا با ایده های خلاقانه و شیک

در این بخش از سفره آرایی مجله آرگا مدل هایی از تزیین آناناس شب یلدا را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید دیزاینی متفاوت را برای این میوه خوشمزه داشته باشید.

تزیین آناناس شب یلدا با ایده های خلاقانه و شیک

با نزدیک شدن به شب یلدا اغلب خانم های ایرانی به فکر تهیه میوه، تنقلات و … می افتند که بهتر است بعد از تهیه انواع میوه ها و … به دیزاین آن ها پرداخته شود. آناناس از انواع میوه های خوشمزه و خوش طعم می باشد و اگر شما در شب یلدا میزبان هستید  بهتر است به تزیین آناناس شب یلدا به کمک روشی خلاقانه بپردازید.

ایده هایی زیبا برای تزیین آناناس شب یلدا

برای دیزاین آناناس می توانید از روش های ساده یا فانتزی استفاده کنید همچنین اگر تزیینات آناناس به زیبایی انجام شود باعث جذابیت بخشیدن به سبد میوه یا ظرف میوه می شود. در مطالب قبلی مدل های تزیینات هندوانه شب یلدا و تزیینات  آجیل شب یلدا را مشاهده کردید در ادامه این مطلب روش هایی برای دیزاین آناناس شب یلدا را پیش رو خواهید داشت.

تزیین زیبا آناناس مخصوص شب یلدا

آموزش دیزاین آناناس به شکل طوطی

1.ابتدا 5 سانت از قسمت بالایی آناناس را به کمک چاقویی تیز جدا نمایید و برگ های آناناس را هم به کمک قیچی کوتاه کنید.

تزیین زیبا آناناس مخصوص شب یلدا

2. پوست قسمتی از آناناس را که به برگ های آن متصل است بکنید و این کار را ادامه دهید تا دایره ای کوچک برای سر طوطی ایجاد شود.

تزیین آناناس با روشی جالب

3. برای درست کردن نوک طوطی باید از هویجی به اندازه سه میلی متر ببرید سپس هویج را به شکل طوطی برش بزنید.

4. نوک طوطی را به کمک خلال دندان به سر طوطی وصل کنید.

تزیین جالب آناناس

5. قسمت چشم های طوطی را به کمک چاقو به صورت عمیق برش بزنید سپس دانه های فلفل را درون سوراخ ها قرار دهید.

6. قسمت پایین آناناس را به کمک چاقویی تیر خالی نمایید سپس تکه آناناس خارج شده را به کمک چاقو برش بزنید و آناناس های خرد شده را درون کاسه خالی شده بریزید و به کمک دو عدد خلال دندان ، طوطی را که درست کرده اید روی کاسه حاوی آناناس ثابت نمایید.

مدل دیزاین آناناس برای شب یلدا با روشی خلاقانه

دیزاین آناناس مخصوص یلدا

اگر شما تمایل دارید تزیین آناناس لوکس شود بهتر است آناناس را به کمک رنگ طلایی، نقره ای و … رنگ بزنید. به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است رنگ آناناس را با توجه به رنگ تزیینات شب یلدا یا تم شب یلدا انتخاب کنید.

در صورت تمایل می توانید آناناس را به شکل ستاره ، قلب و سایر اشکال زیبا و فانتزی قالب بزنید سپس آناناس ها را به سیخ چوبی بکشید یا برش های آناناس را به همراه برش سایر میوه ها درون ظرف میوه بچینید سپس ظرف میوه را روی میز قرار دهید.

دیزاین آناناس به شکل پرنده نیز یکی دیگر از انواع ایده های خلاقانه و جالب می باشد و شما می توانید با کمی تمرین و تکرار مهارت لازم را در این زمینه بدست آورید.

در صورت تمایل می توانید قسمت داخلی آناناس را خالی کنید و آن را به شکل ظرفی کوچک درآورید سپس برش های میوه یا آناناس را درون قسمت خالی شده آناناس بریزید که این مدل دیزاین در عین سادگی دارای جذابیت خاصی می باشد.

تزیینات آناناس شب یلدا با ایده خلاقانه

همانطور که می دانید آناناس یکی از میوه های خوشمزه و پرطرفدار است که با نزدیک به شب یلدا اکثر افراد به دنبال ایده های خلاقانه به منظور تزئین میوه ها هستند که یکی از این میوه ها که می توانید با ایده های خاص آن را تزئین کنید آناناس است و شاید برای شما نیز پیش آمده است که تمایل زیادی به تزیینات میوه آناناس دارید اما نمی دانید با چه ایده ای آن را تزیین کنید به همین خاطر، در ادامه مطلب تصاویر زیباترین تزیینات آناناس با ایده های لاکچری را در اختیارتان خواهیم گذاشت تا با ایده گرفتن از آن ها بتوانید آناناس  را تزیین نمایید.

تزیین آناناس شیک تزیین متفاوت آناناس تزیین آناناس شب یلدا با ایده خلاقانه متفاوت ترین تزیین آناناس شب یلدا خاص ترین تزیین آناناس شب یلدا

تزیینات آناناس شب یلدا با ایده خلاقانه

تزیینات آناناس شب یلدا با ایده خاص تصاویر تزیینات آناناس شب یلدا تزیینات منحصر به فرد آناناس شب یلدا تزیینات متفاوت آناناس شب یلدا تزیینات زیبا آناناس شب یلدا

تزیینات آنانلس شب یلدا با ایده خاص

تزیین آناناس با روشی زیبا تزیینات آناناس مخصوص شب یلدا میوه آرایی شب یلدا دیزاین آناناس با روشی جالب تزیین آناناس با روشی جالب مدل های تزیین آناناس شب یلدا تزیین آناناس شب یلدا با روشی جالب تزیین ساده آناناس مخصوص شب یلدا تزیین آناناس شب یلدا به شکل پرنده تزیین ساده آناناس برای شب یلدا تزیین آناناس خاص مدل تزیین آناناس برای شب یلدا تزیین زیبا آناناس مخصوص شب یلدا تزیین آناناس برای شب یلدا دیزاین آناناس با ایده های جالب تزیین زیبا آناناس مخصوص شب یلدا تزیین میوه برای شب یلدا مدل تزیین آناناس برای شب یلدا تزیین زیبا آناناس مخصوص شب یلدا مدل های تزیین آناناس مخصوص شب یلدا تزیین میوه آناناس مخصوص شب یلدا تزیین رنگی آناناس تزیین زیبا آناناس مخصوص شب یلدا مدل های تزیین آناناس شب یلدا تزیین آناناس شب یلدا

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز و گرامی را به انواع تزیین آناناس برای شب یلدا جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان