با این گجت در خانه چکاپ بدن انجام دهید

شرکت ویتینگز از جدیدترین و یکی از کامل‌ترین گجت‌های سلامتی دنیا در CES پرده برداشت.

ویتینگز از پایشگر سلامت چندمنظوره‌ی خانگی رونمایی کرد. این محصول می‌تواند تمام کارهای مربوط به چکاپ منظم پزشکی را انجام دهد.

به گزارش گجت نیوز، براساس بیانیه‌ی رسمی، محصول جدید ویتینگز به نام BeamO، ترکیبی از ابزارهای تست نوار قلب (ECG)، سنجش اکسیژن خون، گوشی پزشکی و دماسنج است که به شما اجازه می‌دهد علاوه بر دمای بدن، سلامت قلب و ریه‌ی خود را نیز بررسی کنید.

با این گجت در خانه چکاپ بدن انجام دهید

محصول جدید ویتینگز قابلیت کنترل از راه دور دارد و می‌تواند دمای بدن و سطح اکسیژن خون را بدون تماس مستقیم در کمتر از یک دقیقه بررسی کند و به‌عنوان یک گوشی پزشکی دیجیتال عمل کند. این دستگاه همچنین توانایی تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی یا ای‌فیب، سوفل قلب و خس‌خس‌کردن ریه را دارد.

با این گجت در خانه چکاپ بدن انجام دهید

BeamO نه‌تنها می‌تواند چکاپ‌های سلامتی را انجام دهد، بلکه می‌تواند به کاربران در حفظ اطلاعات بیمار، ارسال یادآور دارو و ثبت تاریخچه‌ی پزشکی کمک کند.

با این گجت در خانه چکاپ بدن انجام دهید

گجت سلامتی جدید ویتینگز همچنین از چندین کاربر (تا 8 نفر) پشتیبانی می‌کند، بنابراین همه‌ی اعضای خانواده می‌توانند از آن استفاده کنند. داده‌های ثبت‌شده توسط BeamO را می‌توان از طریق PDF یا WRPM با پزشکان به اشتراک گذاشت.

خود دستگاه دارای یک صفحه‌نمایش رنگی است، اما کاربران می‌توانند به کمک اپلیکیشن موبایل به اطلاعات کامل‌تری دسترسی داشته باشند.

ویتینگز می‌گوید BeamO عمر باتری 8 ماهه دارد و تنها در یک ساعت به شارژ کامل می‌رسد. قیمت این محصول حدود 250 دلار خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان