قدیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

۹۰ درصد کارتن خواب ها روانه مددسرا می شوند

مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: حدود ۹۰ درصد کارتن خواب های پایتخت، مددسراهای موجود در سطح شهر را می‌شناسند و به صورت خود معرف به این اماکن مراجعه می‌کنند.

90 درصد کارتن خواب ها روانه مددسرا می شوندرضا قدیمی مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛
 اظهار داشت: متکدیان و کارتن خواب‌ها علاوه بر مسایل و مشکلات اجتماعی، چهره شهر را نیز مخدوش و نامناسب می‌کنند که با هماهنگی های انجام شده با گشت ویژه خدمات اجتماعی شهرداری، کارتن خواب ها و معتادان به صورت 24 ساعته جمع آوری می‌شوند.
 
مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در پایان سال 95 تعداد یک هزار و 956 کارتن خواب در مددسراها و 190 نفر در همراه سراها اسکان داده شده اند، افزود: حدود 90 درصد کارتن خواب های سطح شهر مددسراها را شناخته و به آن جا مراجعه می کنند و باید تعداد 10 درصد باقی مانده نیز جذب مددسراها شوند.
 
قدیمی در پایان یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده کارتن خواب ها می توانند با شماره 137 تماس گیرند. متکدیان و کارتن خواب‌ها علاوه بر مسایل و مشکلات اجتماعی چهره شهر را نیز مخدوش و نامناسب می‌کنند که با هماهنگی های انجام شده با گشت ویژه  خدمات اجتماعی شهرداری، کارتن خواب ها و معتادان به صورت 24 ساعته جمع آوری می شوند. تا مأموران شهرداری این افراد را به مددسراها هدایت کنند.
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان