در باشگاه کشاورزی خرد شهری

تحویل مزارع ۲۵ متری به مردم مشهد برای کشاورزی (+عکس)

شهردار مشهد بیان کرد: از دیگر ویژگی های این بوستان میتوان به استفاده از گیاهان با مصرف کم و متوسط آب و باشگاه کشاورزی خرد شهری اشاره کرد که در این باشگاه مزارع ۲۵ متری تحویل شهروندان شده و شهروندان ضمن آموزش و بهره برداری از این مزارع میتوانند برکت را به سفره خود بیاورند.

شهردار مشهد گفت: در باشگاه کشاورزی خرد شهری، مزارع 25 متری تحویل شهروندان شده که ضمن آموزش و بهره برداری از زمین ها، برکت را به سفره خود بیاورند.
 
به گزارش عصر ایران، محمدرضا قلندر شریف در مراسم افتتاح بوستان برکت که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: امروز در پارک شهری قرار داریم که از سال 99 کلنگ زنی آن آغاز شده و به عنوان یک زخم بر بدنه شهر باقی مانده بود که خوشبختانه با همت همکاران توانستیم در سال جاری این پروژه را به اتمام برسانیم.
 
وی افزود: بوستان برکت دارای سه پارکینگ با مساحت 13 هزارمترمربع و ظرفیت 520 خودرو به همراه 40 چشمه سرویس بهداشتی، دو زمین‌بازی کودکان، نمازخانه، زمین‌های ورزشی روباز بسکتبال، بدمینتون، فوتسال، والیبال و والیبال ساحلی است.
 
شهردار مشهد بیان کرد: از دیگر ویژگی های این بوستان میتوان به استفاده از گیاهان با مصرف کم و متوسط آب و باشگاه کشاورزی خرد شهری اشاره کرد که در این باشگاه مزارع 25 متری تحویل شهروندان شده و شهروندان ضمن آموزش و بهره برداری از این مزارع میتوانند برکت را به سفره خود بیاورند.
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان