کشف ۲۹ هزارمتر پارچه قاچاق از خانه‌ای در جنوب تهران

مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف محل دپوی پارچه قاچاق در محدوده جنوب پایتخت شدند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 29 هزار متر پارچه قاچاق از یک ساختمان مسکونی در جنوب تهران خبرداد.

به گزارش مهر، سرهنگ مهدی افشاری گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف محل دپوی پارچه قاچاق در محدوده جنوب پایتخت شدند. رسیدگی به این پرونده در پی انجام اقدامات اطلاعاتی مأموران در دستورکار قرار گرفت چرا که در جریان آن مشخص شد مقادیری پارچه خارجی قاچاق در یک باب ساختمان مسکونی در جنوب تهران دپو شده است.

افشاری با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضائی برای انجام عملیات انجام شد، گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی اقدام به بازرسی از این منزل مسکونی کردند که در جریان آن مقادیر انبوهی انواع پارچه خارجی که زیرزمین ساختمان دپو شده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بود، کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه کالاها شامل 476 رول انواع پارچه قاچاق بود، گفت: این پارچه‌ها جمعاً بیش از 29 هزار متر و محصول کشورهای چین و هند بود. کارشناسان ارزش ریالی آن را بالغ بر 40 میلیارد ریال اعلام کردند.

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در همین راستا نیز یک نفر دستگیر و پرونده قضائی نیز تشکیل شده است. همچنین متهم نیز به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی نیز در خصوص این پرونده در حال انجام است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان