کشف بیش از ۲ تن و ۷۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه

رئیس پلیس کرمانشاه همچنین با اشاره به کشف ۲ تن و ۷۵۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان از ابتدای سال جاری تاکنون، از دستگیری و جمع آوری ۳۰ هزار و ۴۵۲ فرد معتاد در سطح استان خبر داد و گفت: دستگیری این افراد در مقایسه با سال گذشته که ۲۷ هزار و ۹۹۲ نفر بوده‌اند ۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

 فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 2 تن و 759 کیلوگرم انواع مواد مخدر در کرمانشاه با تلاش ماموران انتظامی از ابتدای سال تا دی ماه خبر داد.

به گزارش  مهر، سردار مهدی حاجیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی 10 ماه سپری شده از سال جاری 27 باند توزیع مواد مخدر منهدم شد که نسبت به سال قبل یک باند افزایش داشته است.

وی همچنین با اشاره به دستگیری 5 هزار و 936 نفر از عوامل فروش و توزیع مواد مخدر، گفت: 5 هزار و 690 نفر آنها را خرده فروش و 246 نفر را هم از قاچاقچیان عمده تشکیل می‌دادند.

رئیس پلیس کرمانشاه همچنین با اشاره به کشف 2 تن و 759 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان از ابتدای سال جاری تاکنون، از دستگیری و جمع آوری 30 هزار و 452 فرد معتاد در سطح استان خبر داد و گفت: دستگیری این افراد در مقایسه با سال گذشته که 27 هزار و 992 نفر بوده‌اند 9 درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی همچنین با اشاره به نقش پررنگ معتادان متجاهر در وقوع سرقت‌های خرد استان، یادآوری کرد: در سال جاری 1830 نفر از معتادان متجاهر از سطح شهرها و روستاها جمع آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد منتقل شده‌اند.

سردار حاجیان در پایان تخریب کامل 9 مکان به همراه تخریب استحکامات 305 واحد دیگر که محلی برای خرید و فروش و استعال مواد مخدر بودند را از دیگر اقدامات انجام گرفته پلیس کرمانشاه در راستای مقابله با پدیده خانمان سوز اعتیاد و قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر عنوان کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان