کارگردان فیلم آسمان غرب مطرح کرد؛

محمد عسگری: قسم خوردم فیلمی بسازم که مایه افتخار ارتش باشد/ اعتقاد دارم حق ارتش در سینما ادا نشده است +ویدئو

من دوست داشتم بغضی نسبت به سینما در گلوی ارتشی ها نباشد. من خلبان های هوانیروز را جمع کردم تا فیلم را ببیند. روز تماشای فیلم در کنار این عزیزان مثل یک ظهر عاشورا بود.

به گزارش مشرق، محمد عسگری کارگردان فیلم آسمان غرب درباره آخرین ساخته‌اش می‌گوید: من تلاش کردم یک چهره غیرتی از نیروهای ارتش نشان بدهم. اعتقاد دارم حق ارتش در سینما ادا نشده است. مگر می شود ارتشی حق نداشته باشد؟! من دوست داشتم بغضی نسبت به سینما در گلوی ارتشی ها نباشد. من خلبان های هوانیروز را جمع کردم تا فیلم را ببیند. روز تماشای فیلم در کنار این عزیزان مثل یک ظهر عاشورا بود و به پهنای صورت اشک می ریختند. بچه های هوانیروز مرا می بوسیدند چون من مسیر درستی رفتم.یک خلبان وقتی در هلکوپتر کبری می نشیند در یک تابوت متحرک پای می گذارد.

من واقعا قدران تک تک ارتشی ها هستم که برای آرامش من و خانواده ام در ماموریت های مختلف تلاش می کنند و خانواده های پرسنل ارتش را ستایش می کنم. باید فیلمی در ستایش همسران پرسنل ارتش بسازیم. پرسنل نیروی زمینی و هوانیروز بی نظیر هستند وعلاقه‌مند هستم در همین فستیوال یک اکران ویژه برای همرزمان شهید شیرودی برگزار کنم. باور کنید از بردن اسمشان دریغ دارند و اغلب می‌گویند راجع به شهدا فیلم بسازید و اسم ما نباشد، این بزرگی در فرماندهان ارتش هست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان