برترین گلزن عمان: قطر شانس بیشتری دارد

مهاجم اسبق السد: تیم قطر از سوی هواداران بسیار مورد حمایت قرار گرفت که باعث شد در ۵ دیداری که تاکنون انجام داده، با روحیه جنگندگی بالا بازی کند و معتقدم اکنون شانس زیادی برای صعود دارد. فینال برای دومین بار متوالی، به خصوص که ابزار‌های لازم برای آن را هم دارد.

مهاجم اسبق السد مدعی شد که با روندی که قطر طی پنج بازی اخیر دنبال کرده، صعود آنها قابل پیش‌بینی خواهد بود.

به گزارش ایلنا هانی الضابط، بهترین گلزن سابق تیم ملی عمان با تمجید از عملکرد تیم ملی قطر در صعود به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 از آن به عنوان شگفتی‌سازی یاد کرد.

وی با اشاره به این موضوع که قطر به عنوان مدافع قهرمانی دوره قبلی این رقابت‌ها ، به دنبال تکرار این اتفاق در خانه خود است، به پیشرفتی که آنها طی پنج بازی اخیر خود با سرمربی اسپانیایی‌شان داشتند نیز به عنوان بک موفقیت یاد کرد.

قطر در آخرین بازی مرحله نیمه‌نهایی برابر تیم ملی ایران قرار خواهد گرفت. عنابی‌ها که قهرمان جام ملت‌های آسیا در سال 2019 شد، در مرحله قبلی این جام در ضربات پنالتی توانست ازبکستان را از دور مسابقات خارج کند.  این در حالیست که آنها طی مرحله گروهی و بعد از آن با شکست رقبا، امید زیادی بین هواداران خود شکل دادند.

هانی  الضابط که در جام خلیج فارس در سال 2010 عنوان آقای گلی را کسب کرده و در بین 100 گلزن برتر قرن بیست و یکم قرار گرفته، با اشاره به موفقیت قطر در صعود به مرحله نیمه‌نهایی گفت: کیفیت تیم ملی قطر از دیداری به مسابقه دیگر افزایش یافت و در کنار لوپز سرمربی اسپانیایی موفق شد علیرغم اینکه پیش‌ببنی نمی‌شد موفق شود و به ترکیب مدنظر خود در تیم رسید.

 مهاجم اسبق السد ادامه داد: تیم قطر از سوی هواداران بسیار مورد حمایت قرار گرفت که باعث شد در 5 دیداری که تاکنون انجام داده، با روحیه جنگندگی بالا بازی کند و معتقدم اکنون شانس زیادی برای صعود دارد. فینال برای دومین بار متوالی، به خصوص که ابزارهای لازم برای آن را هم دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان