دستگیری سارق لوازم داخلی خودرو در شهرستان ری

سارق با هماهنگی قضائی دستگیر و در مخفیگاه وی ۱۳ جفت باند انواع خودروها کشف شد که در تحقیقات پلیس به ۱۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان ری اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات خودرو با تلاش مأموران کلانتری 173 امین آباد خبر داد و گفت: این متهم در بازجویی‌ها به 15 فقره سرقت در شهرستان ری، اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد قاسم طرهانی، همکاری همه جانبه و به موقع شهروندان با مجموعه انتظامی را از جمله عوامل تأثیرگذار در پیشگیری از وقوع جرایم برشمرد و افزود: پلیس با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تأمین امنیت تلاش می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح حوزه استحفاظی محدوده امین آباد شهرری، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، گفت: مأموران عملیات کلانتری 173 فرماندهی پس از انجام تحقیقات و بررسی سرنخ‌های به دست آمده، مشخصات ظاهری متهم و این پرونده‌ها را به دست آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی هویت این فرد و محل سکونت وی خبر داد و تصریح کرد: سارق با هماهنگی قضائی دستگیر و در مخفیگاه وی 13 جفت باند انواع خودروها کشف شد که در تحقیقات پلیس به 15 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان ری اعتراف کرد.

وی با اعلام اینکه سرقت باعث بروز ناامنی در جامعه می‌شود، تصریح کرد: توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی و رعایت نکات حفاظتی توسط مردم از بروز بسیاری از سرقت‌ها جلوگیری می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان