مدیر دفتر سیاسی ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین در گفتگو با مشرق:

دشمنان انقلاب ایران در جنگ باورها شکست‌ خوردند/ مردم بحرین هنر سیاست، جرأت و شجاعت را از امام (ره) آموختند

ابراهیم العرادی ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد و این امر نشان می دهد که دشمنان این انقلاب در جنگ باورها شکست خورده اند.

سرویس جهان مشرق - ابراهیم العرادی مدیر دفتر سیاسی ائتلاف 14 فوریه بحرین گفت، در دوران کودکی و زمانی که خردسال بودیم خبر پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام بزرگ آیت الله (روح الله) الموسوی الخمینی «ره» را شنیدیم. انقلاب اسلامی ایران و پیروزی های آن آگاهی های زیادی در اذهان نسل ما و نسل پیش از ما به وجود آورد و نسل آینده نیز از چشمه این انقلاب سیراب می شود. امروز در حالی سخن می گوییم که 45 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد و این امر نشان می دهد که هیچ یک از دشمنان این انقلاب نتوانستند، ایران را در جنگ باورها و جنگ نرم شکست بدهند.

مدیر دفتر سیاسی ائتلاف 14 فوریه بحرین افزود، امروز دشمنان و به خصوص آمریکا و شرکای غربی آن در هر مکانی در کمین این انقلاب نشسته اند تا آن را از بین ببرند، اما مردم دوستدار امام حسین «ع» و امام خمینی «ره» در همه این مراحل جلوی همه این توطئه ها را گرفتند. انقلاب امام خمینی «ره» تاثیر زیادی روی جوانان انقلاب 14 فوریه و مردم بحرین که علیه ظلم و ستم قیام کردند داشته است. ما هنر سیاست، جرأت و شجاعت را از آن امام راحل آموختیم.

ابراهیم العرادی در ادامه گفت، جمهوری اسلامی ایران امروز به خصوص در دوران رهبری امام خامنه ای دام ظله در امان است. در ایام دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکید می کنیم جوانان بحرین این انقلاب را الگوی خود و مبنایی فکری و عملی حتی در امور خصوصی و زندگی روزمره می دانند. این انقلاب آفریده شده است تا پیروز شود و انقلاب امام حسین (ع) را کامل کند. به ملت صبور ایران درود می فرستیم. این انقلاب ضامن دین و دنیاست. رحمت خداوند بر آیت الله روح الله الموسوی الخمینی (ره) بنیانگذار و رهبر این انقلاب. خداوند به آیت الله خامنه ای طول عمر عنایت کند و این جمهوری اسلامی را از همه فتنه‌ها حفظ کند. مردم بحرین متعهد می شوند در مسیر این انقلاب حرکت کنند زیرا این انقلاب ضامن دین و سیاست و اخلاق و رفتار انسانی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان