پزشک اوباما : اوضاع بایدن روز به روز بدتر می‌شود

پزشک اوباما : به فیلم‌هایی که بایدن در آن‌ها معاون اوباما بود، برگردید و آن‌ها را با اوضاع کنونی او مقایسه کنید. او همان فرد نیست. او مسائل جدی دارد. من این را مدت‌ها می‌گفتم. حالا هم گزارش‌ها این را می‌گویند.

پزشک سابق کاخ سفید در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما گفته، اوضاع بایدن هر روز بدتر می‌شود.
 
به گزارش ایسنا؛ این گفته‌ها از سوی «رونی جکسون» پزشک سابق کاخ سفید پس از آن مطرح شد که رابرت هور، بازرس ویژه مسئول تحقیق درباره سوءاستفاده بایدن از اسناد محرمانه گفت که بایدن مردی دلسوز، خوش نیت، سالخورده و با حافظه ضعیف است.
 
به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، جکسون گفت: این گفته‌ها از سوی بازرس ویژه به مسائلی که خیلی از ما‌ها از آن اطلاع داریم، اعتبار می‌بخشد. من از زمانیکه بایدن کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شده بود، این را گفته بودم.
 
پزشک اوباما همچنین افزود: به فیلم‌هایی که بایدن در آن‌ها معاون اوباما بود، برگردید و آن‌ها را با اوضاع کنونی او مقایسه کنید. او همان فرد نیست. او مسائل جدی دارد. من این را مدت‌ها می‌گفتم. حالا هم گزارش‌ها این را می‌گویند.
 
جکسون ادامه داد: بایدن از نظر شناختی برای فرماندهی کل قوا مناسب نیست و این برای ما مشکل ساز خواهد شد. این یک مساله جدی امنیت ملی است. این همیشه یک مساله امنیت ملی بوده است، اما این یک مساله امنیت ملی است که روز به روز بدتر می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: جدای از حافظه و هوش بایدن، معتقدم این گزارش تایید می‌کند که دولت برای اهداف سیاسی مورد استفاده قرار گرفته است. همه به دنبال ضربه زدن به ترامپ برای اهداف سیاسی هستند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان