بازیکن پیشین پرسپولیس:‌ بیرانوند زیادی مغرور شده است

رحیم یوسفی: بیرانوند در چند وقت اخیر زیادی دچار غرور شده است و در بازی با آلومینیوم هم بیش از حد از دروازه‌اش فاصله گرفت که به هیچ وجه قابل قبول نبود.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، مدیران این باشگاه در کنار خرید بازیکن در نیم‌فصل باید به فکر باز کردن پنجره بسته نقل‌وانتقالات این تیم هم بودند.

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: ناراحتی ما بیشتر از شکست پرسپولیس این موضوع است که آلومینیوم روی یک موقعیت به گل رسید. پرسپولیس هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی توسط ‌شهاب زاهدی و نبیل باهویی از دست داد که اگر یکی از آنها به گل تبدیل می‌شد نتیجه بازی تغییر می‌کرد. یک تیم در حد پرسپولیس نباید به این شکل به راحتی موقعیت‌های گل را از دست بدهد.

وی در واکنش به طرح این موضوع که پرسپولیس در نیم‌فصل چهار خرید داشت که از بین آنها دو بازیکن (آل‌کثیر و اورونوف) در پست مهاجم و هافبک هجومی بازی می‌کنند، اما به دلیل اینکه پنجره باشگاه بسته بود، سرخپوشان نتوانستند از خریدهای‌شان استفاده کنند، تصریح کرد: مدیران باشگاه در کنار خرید بازیکن در نیم‌فصل، باید به فکر پنجره بسته هم بودند تا به این شکل به مشکل نخوریم. در کنار این موضوع، باید بگویم که ما بازیکن خارجی نگرفتیم که توپ را از دو قدمی دروازه به بیرون بزند. از سوی دیگر سایر بازیکنان هم تمرکز لازم را نداشتند و در زدن ضربات آخر خوب عمل نکردند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد گل از راه دوری که بیرانوند دریافت کرد نیز گفت: اگر درون دروازه پرسپولیس یک دروازه‌بان جوان و کم‌تجربه قرار داشت، می‌توانستیم با این گل کنار بیاییم، اما بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی است و نمی‌توانیم قبول کنیم که چنین گلی را بخورد. بیرانوند مدت‌هاست که با این سبک بازی پرسپولیس را به دردسر می‌اندازد. او به‌عنوان یک دروازه‌بان باتجربه باید بداند که پست او ایجاب می‌کند که بیش از هر بازیکن دیگری احتیاط را در دستور کار خودش قرار دهد. بیرانوند در چند وقت اخیر زیادی دچار غرور شده است و در بازی با آلومینیوم هم بیش از حد از دروازه‌اش فاصله گرفت که به هیچ وجه قابل قبول نبود.

یوسفی در پایان راجع به نخستین تجربه سرمربیگری اوسمار در یک بازی رسمی خاطر نشان کرد: با شرایطی که تیم در زمین و روی نیمکت مقابل آلومینیوم داشت، مشخص است که او خیلی کاره‌ای در تیم نیست و فقط سمت سرمربی را دارد. امیدوارم که من اشتباه کنم، اما فکر می‌کنم که چند بازیکن بزرگ تیم دارند اوسمار را بازی می‌دهند. ما هیچ نکته فنی از سرمربی برزیلی پرسپولیس مقابل آلومینیوم ندیدیم که بتوانیم بار فنی او را بسنجیم. پرسپولیس روز چهارشنبه بازی سختی مقابل تراکتور دارد و اگر سرخپوشان بخواهند در این بازی هم سه امتیاز را نگیرند، ممکن است خیلی زودتر از رسیدن به پایان فصل، قید قهرمانی را بزنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان