جزئیات تازه درباره اکران فیلم جدید کارگردان برنده اسکار سازنده انگل

فیلم جدید «میکی ۱۷» ساخته «بونگ جون هو» که فیلمبرداری آن را داریوش خنجی بر عهده داشته در سال آینده میلادی اکران خواهد شد.

همشهری آنلاین نوشت: کمپانی برادران وارنر که ماه گذشته تاریخ اکران فیلم «میکی 17» ساخته «بونگ جون هو» کارگردان برنده اسکار را از 29 مارس 2024 حذف کرده بود با بروزرسانی تقویم اکران خود اعلام کردند که این فیلم در تاریخ 31 ژانویه 2025 اکران خود را آغاز خواهد کرد.

این فیلم بر اساس رمان «میکی 7» نوشته «ادوارد اشتون» ساخته خواهد شد که روایتگر داستان یک کارمند یک بار مصرف با بازی «رابرت پتینسون» در یک سفر انسانی است که برای استعمار دنیای یخی «نیفلهایم» فرستاده شده است.

هر زمان که مأموریتی بسیار خطرناک حتی انتحاری ـ وجود دارد، خدمه به «میکی» روی می آورند. پس از هر مرگ، یک بدن جدید با حافظه دست نخورده بازسازی می شود. پس از شش مرگ، میکی 7 شرایط قرارداد خود را درمی‌یابد و متوجه می‌شود چرا این تنها موقعیت استعماری بود که هیچکس حاضر به تصدی آن نبوده است.

به گزارش ددلاین، «استیون یون»، «نائومی آکی»، «تونی کولت» و «مارک روفالو» از دیگر بازیگران فیلم سینمایی «میکی 17» هستند.

داریوش خنجی فیلمبردار ایرانی نامزد اسکار در فیلم جدید «بونگ جون هو» با این کارگردان کره‌ای همکاری کرده است. خنجی پیش از این با کارگردانان مطرحی چون «ژان پیر ژونه» (اغذیه فروشی، شهر بچه‌های گمشده، بیگانه: رستاخیز)، «دیوید فینچر» (هفت)، «برناردو برتولوچی (زیبایی ربوده شده)، «وونگ کار وای» (شب‌های در به دری من)، «میشائیل هانکه» (عشق، بازی‌های خنده‌دار)، دنی بویل» (ساحل)، «سیدنی پولاک» (مترجم)، «وودی آلن» (نیمه شب در پاریس)، «جیمز گری» (به وقت آرماگدون) و «ایناریتو» (باردو) نیز همکاری داشته است.

«بونگ جون هو» و خنجی پیش از این در سال 2017 در فیلم «اوکجا» نیز همکاری کرده بودند.

«اَنگل» ساخته قبلی «بونگ جون هو»، پس از کسب نخل طلای بهترین فیلم جشنواره کن، شبی تاریخی در نود و دومین دوره جوایز اسکار رقم زد و اولین فیلم غیرانگلیسی زبانی نام گرفت که جایزه اسکار بهترین فیلم، کارگردانی و فیلمنامه اصلی را به خانه برد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان