مشرق گزارش می‌دهد/

شبکه‌سازی خانوادگی پلتفرم‌ها در شبکه نمایش خانگی/ آیا تماشاخونه شعبه دوم پلت‌فرم پرحاشیه می‌شود؟

با مستحکم شدن این ارتباط خانوادگی، حلقه‌های تولید و توزیع آقازاده‌های فعال در عرصه تولید و نمایش با حمایت اپراتور گسترده و بزرگتر می‌شود.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - پلت‌فرم نوظهور «تماشاخونه» که کارش را با سریال «آمستردام» شروع کرد و در ادامه با پروژه «پدرگواردیولا» تلاش کرد ورود قدرتمندی به جمع سکوهای شبکه نمایش خانگی داشته باشد، خیلی زود وارد مسیر شکست و افول شد. این سیر نزولی تا جایی پیش رفت که سرمایه‌گذاران تماشاخونه تصمیم به تغییرات مدیریتی و عزل امیرحسین حیدری مدیرعامل آن گرفتند.

در تازه‌ترین تغییر و تحولات پیرامون تماشاخونه، شنیده شده است که بخش عمده سهام این سرویس استریم زیرمجموعه آسیاتک، به یک موسسه فرهنگی چندمنظوره واگذار شد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که بسیاری از افراد وابسته به این پلت‌فرم عزل شده‌اند و صاحبان تازه تماشاخونه قصد دارند بخشی از نیروهای فعال خود در عرصه تولید - در یکی از شبکه‌های پرحاشیه نمایش خانگی - را وارد چرخه تولید و مدیریت این پلت‌فرم کنند.

بیشتر بخوانید:

شایعه تغییر مدیر ناموفق پلت‌فرم تماشاخونه

یکی از چهره‌های مشهور این موسسه فرهنگی که باید آن را مالک جدید تماشاخونه دانست، فردی به نام «ذ» است که به صورت رسمی به عنوان یکی از مدیران ارشد این مجموعه به زودی معرفی خواهد شد.

«ذ» فرد مرتبط این موسسه فرهنگی با پلت‌فرم پرحاشیه‌ سال‌های اخیر در شبکه نمایش خانگی است که اکنون ارتباطش با مدیر این پلتفرم معارض به اندازه یک خانواده صمیمانه شده است.

زیر ساخت های این پلت‌فرم همچنان توسط آسیاتک حمایت می‌شود. آسیاتک با هدف ارائه سرویس های جدید ارزش افزوده برای مشترکین و ارائه محتوای مبتنی بر مصرف ترافیک، تماشاخونه را به عنوان یکی از سایت های تماشای فیلم و سریال کشور، راه اندازی کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان