دستگیری سارق حرفه‌ای منزل سر بزنگاه

با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، سارق که در حین سرقت متوجه حضور مأموران شده بود و قصد متواری شدن از آنجا را داشت در یک عملیات ضربتی دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار منزل در محدوده دولت آباد در حین سرقت خبرداد.

به گزارش مهر، سرهنگ محمدقاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: یازدهم اسفند ماه امسال به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده دولت آباد بلافاصله مأموران کلانتری 167 برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران کلانتری دولت آباد در محل مشخص شد سارق درون منزل و در حال سرقت بوده است.

سرهنگ طرهانی در ادامه تصریح کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، سارق که در حین سرقت متوجه حضور مأموران شده بود و قصد متواری شدن از آنجا را داشت در یک عملیات ضربتی دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

این مقام انتظامی افزود: در این عملیات پلیسی خودرو متهم که دارای پلاک جعلی بود نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهم 34 ساله با سوابق متعدد در امر سرقت در استان‌های مختلف پس از انتقال به کلانتری به بزه ارتکابی معترف شد، گفت: تا کنون 5 مال باخته متهم را شناسایی کرده‌اند.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه متهم جهت دستگیر شده با دستور قضائی برای کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت بیان کرد: پلیس با جدیت با حضور ضربتی در صحنه و انجام پیگیری‌های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند برخورد می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان