اوسمار رکورد یحیی را می خواهد!

حفظ روند بردهای سریالی پرسپولیس می‌تواند سرخ‌پوشان پایتخت را با روحیه‌ای عالی مهیای حضور در داربی پایتخت کند و اوسمار ویرا در سودای آن است تا بتواند رکورد به‌ثبت رسیده از یحیی گل‌محمدی در فصل جاری را تکرار کند...

سرخ‌پوشان پایتخت برای اولین‌بار در فصل جاری توانستند در 3 بازی پیاپی بدون دریافت گل با کسب برد از زمین مسابقه خارج شوند.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیسی‌ها بعد از 4 فصل همکاری با یحیی گل‌محمدی، روزهای متفاوتی را تجربه می‌کنند. بعد از استعفای گل‌محمدی و پافشاری او بر تصمیمش، مدیران باشگاه راه چاره‌ای جز پذیرش درخواست این سرمربی باتجربه نداشتند و در حالی‌که نام گزینه‌های سرشناسی برای هدایت سرخ‌پوشان پایتخت مطرح بود اما در نهایت، یک گزینه عجیب در قامت سکان‌دار جدید پرسپولیس معرفی شد؛ اوسمار ویرا، دستیار اول یحیی گل‌محمدی که حالا در قامت جانشین او باید فعالیت می‌کرد.

هواداران پرسپولیس با توجه به مطرح‌شدن نام سرمربیان نام‌آشنا و رزومه‌دار، علیه سرمربیگری اوسمار ویرا موضع‌گیری تندی داشتند اما در طرف مقابل، پاسخ مدیران باشگاه پرسپولیس نسبت به اعتراضات، درباره شناخت ویرا از وضعیت فهرست پرسپولیس بود؛ شناختی که می‌توانست مانع از ایجاد خلل در مسیر تداوم حضور سرخ‌پوشان پایتخت در کورس قهرمانی شود. باخت مقابل آلومینیوم اراک، انتقادات علیه ویرا را دوچندان کرد اما ویرا به هواداران پرسپولیس وعده روزهای خوب را داد و حالا در فاصله حدوداً 20 روز بعد از آن شکست، به نظر می‌رسد که وعده ویرا محقق شده است.

بی‌رحم و موفق مثل پرسپولیسِ ویرا

سرخ‌پوشان پایتخت بعد از پذیرش شکست مقابل آلومینیوم اراک، کار خود را در لیگ برتر با انجام بازی مقابل تراکتور تبریز پیش بردند و توانستند این تیم پرستاره را در تهران با ارائه نمایشی تهاجمی با کسب برد 2گله از پیش بردارند. بعد از شکست دادن تراکتور در تهران، نوبت به رویارویی با ذوب‌آهن در اصفهان رسید که در این مسابقه هم شاگردان ویرا شدند و آنچه به مذاق هواداران سرخ‌پوش خوش آمد، نمایش تهاجمی و درخشان سرخ‌پوشان پایتخت بود؛ به‌طوری‌که در صورت عدم فرصت‌سوزی‌های سریالی، پرسپولیسی‌ها می‌توانستند با کسب بردی پرگل از اصفهان به تهران بازگردند.

اوسمار رکورد یحیی را می خواهد!

شاگردان اوسمار ویرا شب گذشته در فصل جدید جام حذفی فوتبال ایران کار خود را آغاز کردند و همگان چشم‌انتظار اولین نمایش مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها بودند. با توجه به دوئل با حریفی لیگ‌یکی مانند نفت‌وگاز گچساران، روی کاغذ مشخص بود که کار پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به 16 تیم برتر جام حذفی چندان دشوار نخواهد بود اما سرخ‌پوشان توانستند شب گذشته بردی مقتدرانه را برابر حریف گچسارانی جشن بگیرند تا گام نخست را با صلابت بردارند و به سوی دفاع از عنوان قهرمانی‌شان حرکت کنند.

حمله اوسمار به رکورد یحیی

پرسپولیسی‌ها آخرین‌بار در 3 هفته پایانی فصل گذشته بود که توانستند 3 برد پیاپی بدون دریافت گل را به‌دست آورند و حالا این رکورد توسط پرسپولیسِ ویرا تکرار شد. در فصل جاری، بهترین رکورد سرخ‌پوشان پایتخت در زمینه کسب بردهای سریالی، 4 برد متوالی بوده است؛ به‌طوری‌که آن‌ها مقابل الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی رسیدند و در لیگ برتر هم توانستند تیم‌های گل‌گهر سیرجان و پیکان تهران را از پیش بردارند.

سرخ‌پوشان پایتخت بعد از شکست دادن نفت‌وگاز گچساران، حالا خود را برای جدال با فولاد خوزستان آماده می‌کنند؛ دوئلی حساس و سرنوشت‌ساز پیش از داربی پایتخت. حفظ روند بردهای سریالی پرسپولیس می‌تواند سرخ‌پوشان پایتخت را با روحیه‌ای عالی مهیای حضور در داربی پایتخت کند و اوسمار ویرا در سودای آن است تا بتواند رکورد به‌ثبت رسیده از یحیی گل‌محمدی در فصل جاری را تکرار کند و به بردهای سریالی خود در قامت سرمربی پرسپولیس ادامه بدهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان