تعزیرات: گزینه عجله دارم از تاکسی های اینترنتی حذف شود

احمد اصانلو، رییس سازمان تعزیرات حکومتی، در نشست خبری خود برای دومین بار به گزینه «عجله دارم» در تاکسی‌های اینترنتی انتقاد و اعلام کرد این آخرین اخطاری است که به تاکسی‌های اینترنتی می‌دهد و آنها باید سریع‌تری این گزینه را از روی پلتفرم خود حذف کنند.

احمد اصانلو، رییس سازمان تعزیرات حکومتی، در نشست خبری خود برای دومین بار به گزینه «عجله دارم» در تاکسی‌های اینترنتی انتقاد و از آن‌ها خواست این گزینه را حذف کنند.

به گزارش برنا؛ احمد اصانلو، رییس سازمان تعزیرات حکومتی، در نشست خبری خود برای دومین بار به گزینه «عجله دارم» در تاکسی‌های اینترنتی انتقاد و اعلام کرد این آخرین اخطاری است که به تاکسی‌های اینترنتی می‌دهد و آنها باید سریع‌تری این گزینه را از روی پلتفرم خود حذف کنند.

وی اعلام کرد که فعال شدن گزینه «عجله دارم» در تاکسی‌های اینترنتی از مقولاتی بود که هیچ یک از دستگاه‌های مسئول نظارتی تا به حال به آن ورود پیدا نکرده‌اند و ما در نهایت به آن ورود کردیم چون این کار مصادق بارز گران فروشی است.

اصانلو در این مورد گفت: «اینطوری که نمی‌شود هر طور دل‌مان خواست رفتار کنیم. این جا قانون و مقررات خودش را دارد. با تمسک به این عناوین نمی‌توانند مازاد بر چیزی که حق‌شان است از مردم چیزی دریافت کنند. قطعا این آخرین اتمام حجت ماست. اگر حذف نکردند قطعا این پرونده‌ها رسیدگی می‌شود و منتهی به صدور حکم می‌شود.»

به گفته وی پرونده تحقیقات در این زمینه تشکیل شده، ولی رسیدگی به آن زمان‌بر است بنابراین باید تاکسی‌های اینترنتی سریع‌تر نسبت به حذف این گزینه اقدام کنند.

پیش از این هم محمدعلی اسفنانی، سخنگوی سازمان تعزیرات اعلام کرده بود که گزینه «عجله دارم» در تاکسی‌های اینترنتی مصداق گران فروشی است. او در این مورد گفته بود: «کسی که این گزینه را انتخاب می‌کند، نه زودتر به مقصد رسانده می‌شود و نه امکان اضافه‌تری به مردم داده می‌‌شود.»

وی این امر را تخلف و گران فروشی دانست.‌ او با بیان اینکه «عجله دارم» فقط یک گزینه‌ است که فرد به موجب آن باید مبلغ بیشتری پرداخت کند ادامه داد: «معمولاً متقاضی را دو، سه بار در انتظار می‌گذارند و نهایتاً زمانی که گزینه عجله دارم را با رقم 20، 30 درصد بالاتر قبول می‌کنند.»

اسفنانی با تذکر جدی به مدیران تاکسی‌های اینترنتی از آن‌ها خواست که گزینه «عجله دارم» را حذف کنند تا مردم دچار مشکل نشوند.وی تاکید کرد که مطابق مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا چنان چه تخلف گران فروشی احراز شود، رئیس شعبه به آنها اجازه داده حکم به پلمپ دهد یا بنر نصب کنند که این واحد متخلف است و از ادامه خدمات جلوگیری شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان