تبلیغات

راهنمای رستوران‌گردی در جزیره کیش

شهر توریستی کیش علاوه بر داشتن جاذبه‌های تفریحی و گردشگری از رستوران‌های بسیار خوب و باکیفیتی نیز برخوردار است. این جزیره قطب گردشگری ایران است که سالانه، هزاران نفر از سراسر جهان و ایران به این جزیره بسیار لوکس سفر می‌کنند. جزیره کیش بیشتر از 20 نوع رستوران گوناگون خارجی و ایرانی را در خود جای داده است. همچنین پیدا کردن رستورانی با غذا‌های باکیفیت و لذیذ، کاری بسیار دشوار برای گردشگران محسوب می‌شود. ما در این مقاله برخی از بهترین رستوران‌های این جزیره پر گردشگر را به شما معرفی می‌کنیم.

راهنمای رستوران‌گردی در جزیره کیش

بهترین رستوران‌های جزیره کیش

شاید شما هم اسم رستوران‌ها و غذا‌های خوش طعم این جزیره به گوشتان رسیده باشد. جزیره کیش مراکز خرید بسیار زیاد، امکانات تفریحی متنوع و همچنین رستوران‌های پر طرفدار و خارق‌العاده‌ای در خود جای داده است. ما در این قسمت برخی از رستوران‌های مشهور کیش را به شما معرفی می‌کنیم تا در سفرتان به این جزیره، دغدغه یافتن رستوران خوب را نداشته باشید و با برنامه‌ریزی صحیح سفری شگفت‌انگیز و لذت بخش برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

رستوران میرمهنا

رستوران میرمهنا، یکی از گران قیمت‌ترین و مشهور‌ترین رستوران‌های جزیره کیش است که بسیار پرطرفدار است. اجرای موسیقی زنده، نزدیکی به مراکز خرید، پارکینگ اختصاصی و ساحل، کیفیت غذاها، تنوع منوی فرنگی و ایرانی، فضای مدرن و بزرگ از امکاناتی هستند که این رستوران در گزینه‌ای عالی و پرطرفدار تبدیل کرده است. این رستوان به دلیل امکانات عالی به عنوان یکی از مشهورترین و مدرن‌ترین رستوران‌های این جزیره معرفی می‌شود.

همانطور که گفتیم رستوران میرمهنا، یک رستوران گران قیمتی است اما کیفیت غذا‌هایش ارزش این گرانی را دارند. این رستوران همیشه و به خصوص در ایام تعطیل شلوغ است، پس بهتر است از روز قبل برای خود میز رزرو نماید.

راهنمای رستوران‌گردی در جزیره کیش

رستوران پاشا کیش

این رستوران با معماری بسیار خاصی ساخته شده است که تلفیقی از چشم‌انداز به سمت ساحل و دریا است. رستوران پاشا کیش، یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های جزیره کیش است و منوی بسیار متنوعی از غذاهای ایرانی و بین‌الملی دارد. این رستوران به صورت دو طبقه طراحی شده است که در طبقه اول آن به رستوران بین‌المللی اختصاص داده شده است و طبقه دوم آن بخش وی‌آی‌پی رستوران است. بخش وی آی‌پی رستوران دارای یک سقف متحرک است که در زمان‌های که شرایط آب‌وهوایی جزیره مناسب باشد برای مهمانان باز می‌شود. منوی رستوران پاشا شامل انواع غذای دریایی و ایرانی مانند خورش‌ها و کباب‌ها، غذاهای‌ فست‌فودی مانند برگر، پیتزا و سالاد است. در این رستوران بین‌الملی هر شب برای تمام سلیقه‌ها موسیقی زنده اجرا می‌شود.

رستوران دارچین کیش

رستوران دارچین کیش یکی از سه رستوران برتر جزیره کیش است. حجم کافی غذاها، کیفیت بسیار بالا، فضای بسیار لاکچری رستوران، خوش‌برخوردی پرسنل، قیمت بسیار عالی از دلایلی هستند که این رستوران را در فهرست، بهترین رستوران‌های جزیره کیش جای داده‌اند. فضای این رستوران به صورت سنتی و شیک طراحی شده که هر گردشگری را مشتاق غذا خوردن می‌کند. از آنجایی که این مکان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است، در ایام تعطیل بسیار شلوغ است و باید حتما میز خود را از قبل رزرو کرده باشید.

رستوران توتی فروتی

اگر شما نیز به غذا خوردن در ساحل علاقه بسیاری دارید حتما برای حداقل یک وعده به این رستوران بروید. رستوران توتی فروتی در کنار اسکله تفریحی جزیره کیش واقع شده و در منوی خود انواع غذا‌های فرنگی، ایرانی، دریایی و فست‌وفود قرار داده است. تایم کاری این رستوران از ساعت 11 صبح تا 11 شب است. دکوراسیون چوبی آن، زیبایی خارق‌العاده‌ای به این رستوران داده است و کافی شاپ و موسیقی زنده از دلایلی هستند که این مکان در لیست بهترین رستوران‌های جزیره کیش قرار گرفته است. طبق نظرات گردشگران و مسافران، پرطرفدار‌ترین غذای این رستوران، میگو گریل شده است. افرادی که به دنبال رستورانی با کیفیت ولی با قیمت مناسب هستند، می‌توانند از این مکان دیدن کنند.

راهنمای رستوران‌گردی در جزیره کیش

رستوران فودلند

رستوران فودلند یکی از متفاوت‌ترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌های کیش است. این مکان به صورت سه سالن طراحی شده است که هر یک از این سالن‌ها طراحی منحصر به فرد خود را دارند. به این صورت افراد با هر نوع سلیقه‌ای می‌توانند به آن‌جا مراجعه کرده و از محیط آن در کنار غذاهای خوشمزه لذت ببرند. منوی غذای رستوران فودلند تنوع بسیار بالایی دارد که غذا‌های بین‌الملی، غذا‌های ایرانی، فست‌و‌فود و سنتی و بیشتر از 100 نوع دسر را در خود جای داده است. غذا‌های پرطرفدار این رستوران ته‌چین و ماهی شیر است و اکثر ادویه‌ها و مواد غذایی این رستوران از خارج از کشور تهیه می‌شوند. قیمت غذاهای رستوران فودلند بسیار مناسب است و تایم کاری آن از ساعت 11 صبح الی 2 بامداد است. در فضای رستوران فودلند، دو کافی شاپ بسیار شیک نیز وجود دارد، که یکی به سبک مراکشی و برای ارائه چای و قلیان و دیگری به سبک مدرن و امروزی برای سرو نوشیدنی و بستنی طراحی شده است.

رستوران‌های هتل داریوش کیش

هتل داریوش یکی از هتل‌های مشهور جزیره کیش است که جذاب‌ترین و شیک‌ترین رستوران‌ها و کافه‌ها را در خود جای داده است. هر کدام از رستوران‌های این هتل دارای منوی متنوع و گوناگون هستند. رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل داریوش شامل رستوران پاسارگارد، رستوران آپادانا، کافه آتوسا، کافه لانچ، کافه استخر هستند. کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های هتل داریوش کیش با طراحی عالی و کیفیت غذای بسیار مناسب لذتی به یادماندنی برای گرداشگران رقم می‌زنند.

فلای‌تودی، مرجع رزرو هتل و خرید بلیط

ما در این مطلب برخی از رستوران‌های محبوب و پرطرفدار جزیره کیش را به همراه امکانات معرفی کردیم. علاوه بر این موارد، رستوران‌های بسیار زیادی وجود دارند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

در سایت فلای‌تودی امکان مقایسه تمامی‌ رستوران‌ها، هتل‌ها و اقامتگاه‌ها وجود دارد و شما می‌توانید به آسانی محیط موردنظر را طبق سلیقه‌تان انتخاب نماید. این سایت تمامی پرواز‌های داخلی با هر ایرلاینی پوشش می‌دهد و شما می‌توانید بلیط سیستمی، بلیط چارتر و بلیط لحظه‌آخری را از طریق سایت یا اپلیکیشن آن رزرو نماید. علاوه بر موارد گفته شده خدمات دیگری مانند تورهای مسافراتی، ویزا، بیمه و حتی بلیط قطار نیز از طریق فلای تودی قابل دریافت هستند.

برچسب ها : فلای تودی,بلیط هواپیما,رزور هتل

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان