دستگیری سارق مسلح بانک شهر تهران

ولیپور گودرزی گفت: در تحقیقات سارق مسلح ضمن اعتراف اولیه به سرقت گفت که اسلحه در اختیار یکی از دوستانش به نام مهرداد است  بلافاصله این فرد نیز دستگیر و اسلحه به همراه ۱۷ فشنگ جنگی از وی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق مسلح «بانک شهر» در خیابان مولوی خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: حوالی ساعت 11:30 دهم اسفندماه امسال خبری مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه از بانک شهر شعبه مولوی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع داده شد که درپی آن کارآگاهان اداره یکم مبارزه با سرقت های مسلحانه رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. 
 
وی ادامه داد: کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی در نخستین گام از تحقیقات خود راهی محل سرقت شده و در بررسی های اولیه و میدانی متوجه شدند که مرد جوانی با سلاح کلت کمری وارد بانک شده و با تهدید اقدام به سرقت 29 میلیون تومان وجه نقد کرده است. همچنین در جریان تحقیقات مشخص شد که این فرد در حین فرار برای ایجاد رعب و وحشت اقدام به تیراندازی هوایی کرده و به سرعت از محل متواری شده است.
 
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و کارآگاهی بلافاصله هویت سارق مسلح را شناسایی کردند و مشخص شد سارق 37 با هویت معلوم یکی از مجرمین سابقه دار بوده که پیش از این نیز دستگیر شده است. کارآگاهان در گام بعدی با جمع‌بندی اطلاعات به‌دست آمده و هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز، سارق مسلح جوان را با اجرای یک عملیات پلیسی و ضربتی در محدوده میدان محمدیه در روز چهارشنبه شانزدهم اسفندماه دستگیر کردند.
 
ولیپور گودرزی گفت: در ادامه تحقیقات سارق مسلح ضمن اعتراف اولیه به سرقت گفت که اسلحه در اختیار یکی از دوستانش به نام مهرداد است  بلافاصله این فرد نیز دستگیر و اسلحه به همراه 17 فشنگ جنگی از وی کشف و ضبط شد.
 
وی ادامه داد: متهمان در جریان بازجویی‌های انجام شده، ضمن اعتراف به بزه انتسابی با صدور قرار قانونی برای  سیرمراحل تحقیقات پلیسی در اختیار کارآگاهان اداره یکم قرار گرفتند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان