اولین قرارداد لیونل مسی با بارسلونا به مزایده گذاشته شد (+عکس)

جالب است بدانید که قرارداد ۲۴ سال پیش لیونل مسی با بارسلونا روی کاغذ نازکی که برای تمیز کردن از آن استفاده می‌شود بسته شد. درواقع یکی از مهم ترین قراردادهای تاریخ فوتبال، روی دستمال کاغذی نوشته شده است.

دستمالی که وعده قرارداد لیونل مسی با بارسلونا را به حراج گذاشته بود، با مبلغی بی‌سابقه به فروش می رسد.

به گزارش خبرورزشی، جالب است بدانید که قرارداد 24 سال پیش لیونل مسی با بارسلونا روی کاغذ نازکی که برای تمیز کردن از آن استفاده می‌شود بسته شد. درواقع یکی از مهم ترین قراردادهای تاریخ فوتبال، روی دستمال کاغذی نوشته شده است.

این دستمال کاغذی که اولین مدرک توافق مسی با بارسلوناست قرار است بین 18 تا 27 مارس توسط شرکت بریتانیایی بونهامس به حراج گذاشته شود و شروع قیمت نیز از 350 هزار یورو خواهد بود.

اولین قرارداد لیونل مسی با بارسلونا به مزایده گذاشته شد (+عکس)

این قرارداد هم اکنون در نیویورک به نمایش گذاشته شده است تا با توجه به علاقه طرفداران مسی، قبل از شروع مناقصه در 18 مارس، توجه کلکسیون‌ارها را به خود جلب کند.

چند سال پیش صحبت‌هایی در مورد احتمال اهدای دستمال معروف به موزه وجود داشت اما این صحبت‌ها نتیجه‌ای نداشت. مگر آنکه باشگاه بارسلونا حالا بخواهد در این مناقصه شرکت کند.

در دسامبر گذشت نیز  مجموعه‌ای متشکل از شش پیراهن شماره 10 آرژانتین که در جریان رقابت‌های جام جهانی قطر در سال 2022  توسط مسی پوشیده شده بود، به قیمت 7.8 میلیون دلار در حراجی ساتبیز فروخته شد که این رقم بیش از تخمین‌های اولیه بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان