دست های لرزان علیرضا؛ بیرویی که نمی شناسیم!

اگر نگاهی به یکی ۲ ماه اخیر بیندازیم، متوجه می‌شویم که ۲ اشتباه رخ داده از بیرو در جدال با فولاد، در جریان یک پروسه است و این اواخر در لباس تیم ملی و پرسپولیس چنین اشتباهاتی از سوی این سنگربان باتجربه دیده بودیم.

علیرضا بیرانوند زمستان پرنوسانی را پشت سر گذاشته و نتوانسته همانند گذشته عملکرد کم‌نقصی در درون دروازه پرسپولیس و تیم ملی داشته باشد.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه 4 بر 2 از سد میهمان خود فولاد خوزستان گذشت تا به چهارمین پیروزی متوالی تحت هدایت اوسمار ویرا دست پیدا کند. این برد پرگل می‌توانست در شرایط ساده‌تری رخ بدهد اگر علیرضا بیرانوند شبی پراشتباه را پشت سر نمی‌گذاشت.

بیرو روی هر 2 گل فولاد مقصر بود و نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و از 2 موقعیت کاملا عادی، 2 بحران برای تیمش ساخت. اشتباهات شماره یک پرسپولیس و تیم در شرایطی رقم خورد که خیلی کم شاهد چنین خطاهایی از سوی او بودیم. با این وجود اگر نگاهی به یکی 2 ماه اخیر بیندازیم، متوجه می‌شویم که 2 اشتباه رخ داده از بیرو در جدال با فولاد، در جریان یک پروسه است و این اواخر در لباس تیم ملی و پرسپولیس چنین اشتباهاتی از سوی این سنگربان باتجربه دیده بودیم.

هیده‌ماسا موریتا (ژاپن - ایران)

بیرانوند در جام ملت‌های آسیا مانند همیشه در پنالتی موفق عمل کرد. او یک‌بار در جریان بازی مقابل امارات موفق شد پنالتی بازیکن حریف را مهار کند و یک مرتبه هم در ضیافت پنالتی‌های تقابل با سوریه چنین کاری انجام داد و مقدمات صعود به یک‌چهارم را فراهم کرد. با این وجود در همان تورنمنت عملکرد فوق‌العاده‌ای از این دروازه‌بان بلندقامت ندیدیم. بیرو در دیدار با ژاپن گلی را دریافت کرد که انتظارِ آن نمی‌رفت. پس از اشتباه سریالی صورت گرفته توسط مفرات تدافعی ایران، هیده‌ماسا موریتا، در موقعیت تک‌به‌تک ضربه کم‌کیفیتی را با شدت و زاویه نه‌چندان مناسب روانه دروازه تیم ملی کرد اما علیرضا موفق به مهار کامل آن نشد و توپ پس از برخورد به پایش به تور دروازه چسبید. علیرضا در مسابقه نیمه‌نهایی روی گل‌های دریافتی مقصر نبود اما اگر در بهترین فرم خود به سر می‌برد قطعا می‌توانست واکنشی نجات‌بخش داشته باشد.

امیر نوری (آلومینیوم - پرسپولیس)

هشت روز پس از باخت به قطر و حذف از دور نیمه‌نهایی جام حذفی، علیرضا اولین بازی‌اش برای پرسپولیس را در لیگ برتر انجام داد که با اتفاقات تلخی همراه شد. امیر نوری، هافبک تدافعی تیم آلومینیوم در نیمه دوم، از حوالی میانه میدان توپ را به سمت دروازه بیرانوند شوت کرد و خروج بیش از حد این سنگربان باتجربه باعث شد تا توپ به زیباترین شکل ممکن وارد دروازه شود. سرخ‌پوشان با همان یک گل به میزبان خود باختند تا ویرا شروع خوبی در قامت سرمربی نداشته باشد.

حال باید دید این وضعیت پرنوسان از سوی علیرضا تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. هواداران پرسپولیس و فوتبال‌دوستان ایرانی به جز دوران حضور این سنگربان باتجربه در بلژیک و پرتغال، دیگر او را با چنین اشتباهات پرتعدادی مشاهده نکرده بودند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان