اقتصاد آنلاین: مالک هتل اسپیناس قصد ساخت هتل در اراضی ملی را دارد

براساس نامه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به شهرداری منطقه یک تهران، محل درنظرگرفته شده برای ساخت هتل، جزء اراضی ملی است.

پیرو انتشار خبری در اقتصادآنلاین در مورد اظهارات علی اصغر امیری، مالک و موسس گروه هتل های اسپیناس درباره سنگ اندازی مصطفی میرسلیم برای ساخت هتل توسط این گروه در منطقه ولنجک، مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس به این موضوع واکنش نشان داد و با ارسال اسنادی به اقتصادآنلاین از تخلفات مالک هتل اسپیناس در مورد ساخت هتل در ولنجک پرده برداشت.
 
به گزارش اقتصادآنلاین، براساس نامه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به شهرداری منطقه یک تهران، محل درنظرگرفته شده برای ساخت هتل، جزء اراضی ملی است.
 
علاوه بر این، طبق نامه ارسال شده از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به شورای شهر تهران، این پلاک اراضی ملی است و از سوی منابع طبیعی به این اداره تحویل شده و فاقد هرگونه آثار احیا و عمران می باشد.
 
همچنین طبق نامه شهرداری منطقه یک به کلانتری 163 اوین، قطعه 407 واقع در خیابان ولنجک، خیابان البرز یکم، دارای کاربری فضای سبز می باشد و احداث بنا یا هر نوع عملیات ساختمانی نسبت به آن از نظر شهرداری ممنوع و خلاف قوانین و مقررات است.
 
گفتنی است، امیری، مالک هتل اسپیناس با اشاره به ساخت هتلی بزرگتر و مدرنتر از اسپیناس پالاس در منطقه ولنجک تهران گفته بود که هشت سال برای دریافت مجوز این هتل انتظار کشیدیم و با موانع متعدد مثل سنگ اندازی مصطفی میرسلیم روبرو شدیم اما مصمم هستیم هتلی مجلل تر از هتل های دبی و ترکیه در تهران بسازیم.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان