دستگیری سارقان ۱۱۰ میلیاردی در تبریز و سارقان سیم کابل برق در کلیبر

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی:‌ در پی افزایش وقوع سرقت‌های متعدد منزل و ایجاد جو ناامنی و نارضایتی بین شهروندان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری 2 سارق منزل و کشف اموال مسروقه به ارزش 110 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد:‌ در پی افزایش وقوع سرقت‌های متعدد منزل و ایجاد جو ناامنی و نارضایتی بین شهروندان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه سارقان از 2 قطعه پلاک جعلی در ارتکاب جرائم استفاده کرده بودند، افزود: با بررسی سرنخ‌های به دست آمده از صحنه‌های سرقت و انجام تحقیقات میدانی در گام نخست اقدام به شناسایی پلاک اصلی خودروی مورد استفاده سارقان شده و پس از تحقیقات گسترده شبانه روزی رد پای متهمان را در یکی از استان‌های کشور شناسایی کردند.

سردار محمدی تصریح کرد: پس از اخذ نیابت قضایی کارآگاهان پلیس آگاهی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی 2 نفر از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار منزل را در مخفیگاهشان دستگیر و مقادیری اموال مسروقه کشف کردند.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیس به 17 فقره سرقت منزل اعتراف کردند، گفت: ارزش ریالی اموال مسروقه 110 میلیارد ریال برآورد شده که اموال مسروقه پس از شناسایی به مالباختگان تحویل خواهد شد.

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد: با توجه به ایام پایانی سال در زمان ترک منزل اقدامات ایمنی و پیشگیری از سرقت را رعایت نمایند.

دستگیری سارقان سیم کابل برق در کلیبر

فرمانده انتظامی شهرستان کلیبر از دستگیری دو نفر سارق و کشف 6 فقره سرقت سیم کابل برق خبر داد.

سرهنگ حسین عبدی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت سیم کابل برق از سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات تخصصی و استفاده از منابع خبری موفق شدند سارقین را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کنند.

سرهنگ عبدی تصریح کرد: متهمین در بازجویی‌های صورت گرفته به شش فقره سرقت اعتراف کرده که به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی در پایان با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی برای ارتقاء امنیت و مبارزه با مجرمان و متخلفان در حال تلاش است از مردم خواست ضمن هوشیاری در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان