گروه موسیقی پارسیکر به دنبال ثبت رکورد در سال ۱۴۰۳

هدف پارسیکر در آینده اجرایی مشترک با تمام افراد آموزش دیده در شهرهای مختلف ایران است که هم اکنون حدود ۷۰۰ نفر می باشند و رساندن تعداد این گروه کر به بالای ده هزار نفر از اهداف مراحل بعد این گروه می باشد.

گروه موسیقی پارسیکر در اوایل سال 1403 به رهبری مینا جعفری و سرپرستی و تنظیم و آهنگسازی صابر جعفری رکورد بزرگترین گروه کر چهارصدایی ایران را رقم خواهد زد.
 
به گزارش عصرایران؛  آخرین بار، بزرگترین گروه کر چهار صدایی با حدود 220 نفر سال 81 به رهبری مهدی قاسمی در فرهنگسرای بهمن به روی صحنه رفت.
 
پارسیکر اکنون با 300 عضو که 200 نفر در تهران به رهبری مینا جعفری و 100 نفر در کرج به رهبری بابک ربوخه آموزش می بینند که تا اردیبهشت ماه این تعداد بیشتر نیز خواهد شد و با همراهی ارکستر بزرگ با اجرای قطعات ملی ، محلی و مقامی و بازخوانی چند تصنیف قدیمی کنسرت کاملی را در سالنی که گنجایش این تعداد را داشته باشد مانند تالار شهید آوینی فرهنگسرای بهمن اجرا خواهد کرد.
 
 
همچنین در اغلب استان های ایران و شهرهای بزرگ و کوچک صابر جعفری با موزیسین های این شهرها هماهنگ شده و با فراخوان هایی در هر شهر همین گروه تشکیل شده و همین قطعات را به صورت هماهنگ آموزش می بینند و تمرین می کنند.
 
اغلب میانگین سنی خوانندگان این گروه کر بالای 40 سال است و هدف از تشکیل این گروه در ابتدا حال خوب است و سپس تکنیک موسیقی که باعث تقویت روحیه این افراد ، جلوگیری از آلزایمر و افسردگی ، ایجاد فرهنگ همخوانی در خانه و خانواده ، ایجاد نشاط و شادی در سطح عام جامعه می باشد.
 
شهرهایی که اکنون کلاس تشکیل شده است: اصفهان به رهبری ارغوان دانشور و سرپرستی آربی بابومیان ، تبریز به رهبری ناصر خندانی ، یزد به رهبری مجتبی حبیبی ، لنگرود و لاهیجان به رهبری وحید خوشحال ، رشت به رهبری عباس فاضلی ، قم به رهبری علی رضوانی ، مشهد به رهبری محمود سالارپور ، شیراز به رهبری فرامرز فاطمی ، آستارا به رهبری حمیدرضا رامیار ، ساوه به رهبری عباس معالجی ، ساری و شهرهای همجوار به سرپرستی دکتر عبدالرضا اتحاد ، سمنان به رهبری محسن امیدیان ، زنجان به رهبری امید هادی نژاد ، قزوین به سرپرستی خانم مریم بهنام نژاد و بندر انزلی به رهبری خانم ناهید اکبرپور
 
هدف پارسیکر در آینده اجرایی مشترک با تمام افراد آموزش دیده در شهرهای مختلف ایران است که هم اکنون حدود 700 نفر می باشند و رساندن تعداد این گروه کر به بالای ده هزار نفر از اهداف مراحل بعد این گروه می باشد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان