تعبیر خواب بالا رفتن

محمدبن سیرین گوید:

اگر بیند بر بالای کوهی نشسته بود یا بربام و یابر کوشک و مانند این ها بالارفتن، دلیل است که آن چه جوید بیابد و حاجتش روا شود و بعضی از معبران گویند: اگر بیند به دشواری بالا همی رفت، دلیل که آن چه خواهد به رنج و دشواری بیابد. اگر بیند بر نردبان بالا می شد، دلیل است که در دین شرف و منزلت یابد، خاصه که نردبان او از گل بود. اگر بیند نردبان از گچ و سنگ بود، دلیل است که در دین او خلل باشد.

 

ابراهیم کرمانی گوید:

از نردبان به بالا رفتن از گچ و سنگ، دلیل که شرف و بزرگ یابد ودر این جهان. اگر بیند از خشت خام و گل بود، قدر و منزلت یابد در این جهان. اگر بیند بر آسمان بالا رفت و برنیامد، دلیل است که اجل او نزدیک باشد. اگر بیند بر آسمان شد و بازآمد، دلیل است که سخت بیمار شود و سرانجام شفا یابد.

 

حضرت امام جعفر صادق فرماید:

دیدن بر بالا شدن بر پنج وجه است.

اول: روائی حاجت.

دوم: زن خواستن .

سوم: قرب و نزدیکی.

چهارم: مراد یافتن.

پنجم: بالا رفتن کار.

 

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

 بالارفتن اگر موفقیت آمیز باشد نیکو است. اگر در خواب به دشواری از پله و نردبان بالا می روید گویای این است که در آینده با مشکلاتی رو به رو خواهید شد. بالا رفتن از پله ای که انتهای آن تاریک و نامعلوم است نیکو نیست و لااقل پیگیری یک تلاش بی ثمر را نشان می دهد. بالا رفتن از پله سنگی خوب است چرا که سنگ شرافت و استحکام و اراده و شخصیت است و چنان چه پله ای که از آن بالا می روید از خشت باشد خواب شما از سستی و بی بنیادی کار خبر می دهد و این که اگر هم موفق شوید توفیقی مختصر و کم دوام خواهید داشت. بالا رفتن از پله ویران و نردبان لرزان در خواب گویای توسل به وسایلی است که نمی توانند شما را به پیروزی برسانند. بالا رفتن از دیوار نشانه آن است که در آینده با مشکلی روبه رو می شوید و با آن به مبارزه می پردازید.

 

لیلا برایت می گوید:

بالا رفتن از پله‏ها در خواب، نشانگر آن است که بعضى مواقع بى‏احتیاطى مى‏کنید. اگر کسى در خواب ببیند که از کوه بالا مى‏رود، بیانگر رسیدن به خوشبختى است. اگر کسى در خواب ببیند که از اسب سفیدى بالا مى‏رود، معنایش آن است که در انجام کارهایش موفق مى‏شود.

 

آنلی بیتون می گوید:

1ـ اگر خواب ببینید که از تپه یا کوهی بالا می روید و به قله می رسید ، نشانه آن است که بر تمام موانعی که در آینده پیش روی شما قرار خواهد گرفت غلبه خواهید کرد . اما اگر خواب ببینید نمی توانید به قله برسید ، علامت آن است که  بهترین آرزوهای شما با شکست روبرو خواهد شد .

2ـ اگر خواب ببینید که تا آخرین پلة نردبان بالا رفته اید ، نشانه موفقیت در کارهاست . اما اگر ببینید هنگام بالا رفتن ، نردبان می شکند ، دلالت بر مشکلات و سختیهای کار است و احتمال وقوع حارثه ای بد برای شما .

3ـ اگر خواب ببینید که چون دزدی از دیوار خانة‌ کسی بالا می روید ، و ناگهان پنجره ای به سمت شما گشوده می شود ، دلالت برآن دارد که پیمانی با دوستان می بندید و دست به کاری بی نهایت خطرناک می زنید . مدتی به خاطر این کار نومید می شوید اما سرانجام تلاش شما با موفقیت همراه خواهد شد .

 

 

تعبیرخواب
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان