تعبیر خواب بادوزیدن

محمد بن سیرین گوید:

اگر کسی بیند که باد سخت همی جست، دلیل که مردم آن دیار را بیم و ترس بود. اگر بیند که باد چنان سخت بود که درختان راهمی کند و خرابی کرد، دلیل است که اهل آن دیار رابلا ومصیبت از علت طاعون و سرخجه و مانند این رسد.

 

ابراهیم کرمانی گوید:

باد سموم در خواب، دلیل بر بیماریهای سرد کند و باد معتدل سرد دیدن در خواب، دلیل بیماری شوریده است در ان دیار و باد معتدل دیدن، دلیل بر تندرستی بود از مردم آن دیار و موجب نیکوئی و کسب آن دیار کند. اگر بیند که او را از جائی به جائی می برد، دلیل که سفری دور کند و در ان سفر جاه و بزرگی یابد به قدر آن ک او را باد به زمین برده باشد. اگر بیند که باد بر گرد و تاریکی بود، دلیل بر ترس و بیم و اندیشه آن قوم بود.

 

جابرمغربی گوید:

اگر بیند که او را بادی سخت به سوی آسمان ها برد، دلیل که اجل او نزدیک بود.اگربیند که او را باد از آسمان به زمین آورد، دلیل بود که بیمار شود و عاقبت شفا یابد.

 

حضرت امام جعفر صادق فرماید:

دیدن باد در خواب بر نه و جه بود.

 اول: بشارت.

 دوم: فرمانروایی.

سوم: مال.

چهارم: مرگ.

پنجم: عذاب.

ششم: کشتن.

هفتم: بیماری.

هشتم: شفا.

نهم: آسایش.

 

اگر بیند که بر باد نشسته بود، دلیل است که بزرگی و فرمانروائی یابد.

 

اسماعیل بن اشعث گوید:

اگر بیند که باد مغرب نرم جست، دلیل که مردم آن دیار را مال و نعمت زیاده شود. اگر بیند که بادشمال نرم همی جست، دلیل بر شفا و راحت آن دیار. اگر به خلاف این بود، دلیل بر خیر نباشد. اگر بیند که او از بادهمی شنید، دلیل است خیر پادشاه بزرگ در آن دیار گسترده شود. اگر بیند که بادمردم آن دیار برگرفت و بر هوابرد، دلیل است که از مردمان شرف و بزرگی یابد.

 

هانس کورت می گوید:

اگر در خواب ببیند که باد به آرامى مى‏وزد، به معناى آن است که ثروتى فراوان به دست مى‏آورید. اگر در خواب ببینید که باد به شدت در حال وزش است و صداى وحشتناکى را ایجاد کرده، بیانگر آن است که یکى از نزدیکان را از دست مى‏دهید.

 

لیلا برایت می گوید:

اگر در خواب ببینید که در جهت مخالف باد راه مى‏روید و باد به صورت شما مى‏وزد بیانگر آن است که باید، اعتماد به نفس بیشترى در انجام کارها داشته باشید. اگر در خواب ببینید که در جهت باد راه مى‏روید، نشانه‏ى موفقیت در انجام کارها است. اگر در خواب ببینید که باد شما را به این طرف و آن طرف مى‏کشد، نشانه‏ى آن است که به مسافرتى خواهید رفت که براى شما سود و منفعت فراوان دارد.

تعبیرخواب
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان